کد خبر: ۷۵۵۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: خرید و فروش پوست حیوانات همچنان بین مردم طرفداران خاص خودش را دارد و البته با توجه به ویژگی‌های خاص پوست قیمت آن نیز متفاوت است و در برخی موارد نزدیک به ۴۰ میلیون هم می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از گسترش نیوز، پوست گاو به عنوان یک ماده‌ی قابل ارائه برای طراحان مد و لباس، جذابیت بسیاری دارد. طراحان مد می‌توانند با استفاده از پوست گاو، طرح‌ها و الگوهای متنوعی را روی پوشاک و لوازم جانبی ایجاد کنند که برای افراد علاقمند به این مدل طرح ها، بسیار جذاب است.

برخی مخالفان و فعالان حقوق حیوانات و حفظ محیط زیست اما مخالف رواج خرید و فروش پوست حیوانات هستند. عده‌ای معتقدند استفاده از پوست حیوانات برای تولید محصولات غیرضروری، به ویژه در شرایطی که حیوانات برای این منظور به طور ناعادلانه نگهداری و کشتار می‌شوند، به حقوق حیوانات تجاوز می‌کند و بی‌احترامی به زندگی و رفاه آن‌ها است.

با این وجود زور مدافعان حقوق حیوانات به استفاده کنندگان پوست نمی‌رسد و روز به روز این صنعت گسترده‌تر می‌شود. در همین رابطه گسترش نیوز به بررسی قیمت خرید و فروش پوست گاو پرداخته است که در ادامه می‌خوانیم.

قیمت‌های نجومی پوست گاو در فضای مجازی

با جستجویی در بین سایت‌های خرید و فروش با آگهی‌های متعددی در زمینه فروش پوست گاو روبرو می‌شویم. قیمت پوست گاو از ۴ میلیون تا نزدیک به ۴۰ میلیون تومان قیمت خورده است. این تفاوت قیمت قاعدتا به دلیل متفاوت بودن ابعاد، رنگ، طرح و یا سن پوست گاو است. به عنوان مثال در آگهی زیر قیمت یک پوست گاو ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

 

آگهی بعدی اما وضعیت متفاوت است و چیزی که در عکس مشخص است، ابعاد کوچکتر پوست گاو نسبت به آگهی قبلی است. فروشنده برای این پوست گاو قیمت ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را عنوان کرده است.

 

آگهی بعدی نیز در نوع خود جالب است. فرشی که از کلاژ پوست‌های مختلف تهیه شده است و دارای طرح و رنگ خاصی است. این فرش به ادعای فروشنده آن از پوست طبیعی گاو درست شده است. قیمت این فرش را فروشنده ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرده است.

 

خرید و فروش فقط در پوست گاو خلاصه نمی‌شود و آگهی‌های متعددی درباره فروش پوست گوسفند و بز هم قابل مشاهده است. به عنوان مثال در آگهی زیر یک عدد پوست بز به قیمت ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای فروش گذاشته شده است.

 

آگهی بعدی در مورد فروش پوست گوسفند است که قیمت آن ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عنوان شده است. جالب است بدانید که قیمت پوست گوسفند هم قیمت برخی از آگهی‌های پوست گاو است و بنابراین در این زمینه نمی‌توان گفت پوست گاو نسبت به پوست گوسفند قیمت بیشتری داشته و یا تقاضای بیشتری دارد.

 

خرید و فروش پوست گاو یک فعالیت تجاری در صنعت چرم و پوست است. در این صنعت، پوست گاو به عنوان یک منبع اصلی برای تولید محصولات چرمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در زمان خرید و فروش پوست گاو، معامله‌گران می‌توانند بازارهای مختلف، شامل بازارهای محلی و بین‌المللی، دسترسی داشته باشند.

خرید پوست گاو چند مرحله دارد؟

معامله‌گران برای خرید پوست گاو، ممکن است به دنبال منابع مختلفی از جمله مزارع دام، کشاورزان و کشتارگاه‌ها باشند. آن‌ها ممکن است با تأمین کنندگان محلی یا صادرکنندگان بین‌المللی در تماس باشند. پس از شناسایی منابع، پوست گاوها بررسی و ارزیابی می‌شوند. این شامل بررسی نوع پوست، ضخامت، سلامتی و کیفیت عمومی پوست است. عوامل دیگری مانند رنگ، طرح و جزئیات ممکن است نیز در نظر گرفته شوند.

پس از ارزیابی کیفیت، معامله‌گران با فروشندگان قیمت مذاکره می‌کنند. قیمت پوست گاو ممکن است تحت تأثیر عواملی مانند کیفیت، حجم خرید، بازار و شرایط عرضه و تقاضا قرار بگیرد. پس از توافق درباره قیمت، معامله‌گران پوست گاو را خریداری می‌کنند و برای حمل و نقل آن به مقصد مورد نظر، ترتیبات لازم را می‌گیرند. این شامل بسته‌بندی و حمل و نقل درون شهری یا بین‌المللی است. پوست گاو خریداری شده می‌تواند به تولیدکنندگان چرم فروخته شود. آن‌ها از پوست گاو برای تولید محصولات چرمی مانند کیف، کفش، لباس و صنایع دیگر استفاده می‌کنند.

مقررات و قوانین مربوط به خرید و فروش پوست گاو ممکن است به وابستگی به منطقه و کشور متفاوت باشد. باید توجه داشت برای انجام هرگونه فعالیت تجاری، بهتر است به مقررات و قوانین محلی و بین‌المللی مربوطه توجه کنید و از رعایت آن‌ها اطمینان حاصل نمایید. همچنین، مشاوره حرفه‌ای از کارشناسان مربوطه در زمینه خرید و فروش پوست گاو می‌تواند به شما کمک کند تا با مسائل قانونی و تجاری مرتبط آشنا شوید.


برچسب ها: پوست، دامپزشکی،
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
0
8
قیمت ها به ریال هست نه تومان
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
0
1
فکر کنم با توجه به اشتباه ریال و تومان، باید نوشتار و به ویژه تیتر مطلب بازنگری شود!
این قیمت‌ها که به رئال است چیز عجیبی نیست!
مگر اینکه حکیم‌مهر عکس‌هایی از آگهی‌ها داشته باشد که هنوز رو نکرده!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
0
1
محتوای پیام ها انگار اصلا بررسی نمیشه. قبلا هم هچین اشتباهاتی کرده . قیمتا به ریاله
نظر شما
ادامه