کد خبر: ۷۵۴۳۰

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رودبار در پی کشف محموله‌های فاسد در بازدید از یک سردخانه در رودبار، از محکوم شدن متخلف بهداشتی به پرداخت جزای نقدی بیش از 5 میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی گیلان، «دکتر هومن مهدویان» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رودبار اظهار داشت: در راستای طرح بازدید از سردخانه های سراسر کشور در اردیبهشت ماه امسال از یکی از سردخانه های شهرستان رودبار مقدار ده تن مرغ منجمد خارجی، 414 کیلوگرم گوشت قرمز منجمد تاریخ گذشته و 170 کیلوگرم آلایش طیور تاریخ گذشته کشف شد.

مهدویان تصریح کرد: با هماهنگی و حضور میدانی روسای ادارات جهاد کشاورزی، صنعت معدن تجارت و بهداشت شهرستان رودبار در واحد مذکور صورتجلسه تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان رودبار ارجاع شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رودبار گفت: در مرحله اول گوشتهای قرمز و آلایشات منجمد به دلیل اینکه مدت زیادی از تاریخ انقضاء گذشته بود و از نظر ارگانولپتیکی دارای شرایط نامناسب تشخیص داده شد که با هماهنگی رئیس تعزیرات حکومتی به واحد پخت ضایعات جهت معدوم سازی حمل و معدوم گردید.

وی افزود: در مرحله دوم به دلیل وجود شواهد دال به دیفراست مرغهای منجمد و بسته بندی به عنوان مرغ گرم و همچنین منقضی شدن تاریخ مرغهای منجمد، براساس رای صادره توسط تعزیرات حکومتی شهرستان رودبار واحد متخلف به مبلغ 5میلیارد و 235 میلیون و 300 هزار ریال معادل پانصدو بیست و سه میلیون و پانصد و سی هزار ریال محکوم گردید.


نظر شما
ادامه