کد خبر: ۷۵۱۷۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: رزمایش جهاد دامپزشکی در استان لرستان به عنوان سی و چهارمین مقصد رزمایش‌های استانی جهاد دامپزشکی با هدف مبارزه با بیماری‌های اقتصادی دام و مخاطب قرار دادن جامعه روستایی و عشایری آغاز شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر محمدمهدی خورشیدوند» مشاور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در احیا و توسعه جهاد دامپزشکی در آیین افتتاحیه رزمایش جهاد دامپزشکی در استان لرستان گفت: پس از فرمان رئیس جمهوری مبنی بر لزوم احیای تفکر جهاد سازندگی در آغاز دولت، سازمان دامپزشکی کشور به عنوان نخستین دستگاه اجرایی کشور، اقدام به تاسیس و راه‌اندازی قرارگاه دامپزشکی به عنوان اولین قرارگاه رسمی در دولت کرد که محور آن نیز محرومیت‌زدایی از جمعیت عشایری و روستاییان کشور بود.

وی با بیان اینکه استان لرستان به عنوان سی و چهارمین مقصد رزمایش‌های استانی جهاد دامپزشکی طی دو روز آینده با هدف مبارزه با بیماری‌های اقتصادی دام و مخاطب قرار دادن جامعه روستایی و عشایری آغاز می شود افزود: البته کلیه خدمات به صورت مستمر و بر اساس پروتکل دامپزشکی در طول سال اجرا می‌شود و ما به ازای این خدمات، ریالی از روستاییان و عشایر اخذ نمی‌گردد و صرفا برای رضای خدا بوده است.

دکتر خورشیدوند با بیان اینکه 4030 نفر از دانشجویان، اساتید و روحانیان جهادگر که به صورت هر نفر ساعت عدد قابل ملاحظه ای خواهد شد در قالب رزمایش در 29 استان به ارائه حدود 22 میلیون خدمت برای دام روستایی و عشایری با حضور خدمت رایگان پرداخته ، گفت: در واقع تمام این عزیزان سربازان مجاهد عرصه سلامت در دورافتاده ترین مناطق کشور هستند که با تلاش و مساعدت روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور تلاش ویژه و موثری نیز در جهاد تبیین داشته اند.

این مقام مسئول در سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه به لطف این طرح فرماندهان سپاه و ائمه‌ جمعه هر استان پذیرای جهادگران دامپزشکی بودند از تمام دست اندرکاران این طرح در سپاه و قرارگاه و همچنین سازمان امور عشایری کشور قدردانی کرد و گفت: این طرح اتفاق مبارکی است و به لطف سردار زهرایی قرارگاه جهاد دامپزشکی در سازمان بسیج سازندگی ثبت شده است و بعد از هر همایش عرصه کار میدانی جهادگران شروع می‌شود.


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
2
15
بس کنید.. دست بردارید از کارهای نمایشی و بی فایده برای دامداران... .............
دامپزشک
|
New Zealand
|
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
2
13
با درود
متاسفانه انجام این امور نه علمیست و نه نتیجه مثبتی برای دامدار و عشایر در بر خواهد داشت تنها نمایشی هست برای تبلیغ مسولین وقت
تجربه انجام این جور عملیات در سنوات گذشته اثبات شده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
2
7
برگزاری مقطعی وظایف دامپزشکی تحت عنوان
جهاد دامپزشکی در یک روز یا یک هفته یعنی رسوایی کم کاری و ترک فعل مسئولان و کارمندان در انجام وظایف در طول سال .
ذکاوت و هوشیاری یک مدیر باید به گونه ایی باشد که به جامعه القا کند تمام مسئولان و کارمندان زیرمجموعه در طول سال و به صورت شبانه روزی و جهادی مشغول انجام وظایف هستند .
باید مدیر به نحوی اهمیت وظایف محوله ی دامپزشکی را نمایان کند که حتی با یک رو ترک فعل یا کم کاری مجموعه ،خسارت های جبران نا پذیری به بدنه اقتصاد و امنیت غذایی شهروندان وارد کند.به جای این گونه اقدامات ای کاش مسئولان مربوطه اقدام به بررسی عملکرد کارمندان در هر منطقه با انجام آزمایشات و پایش و مستند سازی نتایج عملیاتهای انجام شده در یک منطقه و ارایه گزارش به مردم می کردند که در نهایت این سناریو چیده میشد که اگر این اقدامات انجام نمیشد این مسایل اتفاق می افتاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
ناشناس محترم 23:24
کاملا" با نظر شما موافق هستیم 365 روز در سال دامپزشکی ............ بیکار هستند و در یک روز کل استان رو مجبور میکنند علیرغم میل باطنی شان در این شوآف حضور پیدا کنند کاش این همه هزینه بیت المال سودی نیز به همراه داشته باشد. ...............
نظر شما
ادامه