کد خبر: ۷۵۱۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: ثبت‌نام خدمات بیمه درمان تکمیلی ۱۴۰۲ در طرح‌هایی با تعهدات طلایی، نقره‌ای و برنزی توسط سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با همکاری بیمه کارآفرین تا اول مرداد ماه تمدید شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، دوره «بیمه خدمات درمان تکمیلی سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا با شرکت سهامی بیمه کارآفرین» از اول خرداد ۱۴۰۲ لغایت ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ می‌باشد.

۱.تمامی اعضا و کارکنان سازمان نظام دامپزشکی و تمامی صاحبان صنعت دام، طیور و آبزیان (شرکت‌های واردات و صادرات و پخش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک، کشتارگاه‌ها، پرورش‌دهندگان، اتحادیه‌های مرتبط، انجمن‌های صنفی و ...) به اتفاق پرسنل و تمامی اعضای خانواده شامل همسر، فرزندان، پدر و مادر و افراد تحت تکفل خود می‌توانند ثبت‌نام و از خدمات آن استفاده نمایند.

۲.فاقد دوره انتظار (زایمان، جراحی و ... برای بیمه شدگان قبلی)

۳.در سه طرح طلایی، نقره‌ایی، برنزی

۴.پرداخت حق بیمه ثابت و یکسان از نوزادی تا سن ۷۵ سال

۵. پرداخت یک سوم حق بیمه به صورت نقدی و الباقی در سه قسط سه ماهه به صورت متوالی (قسط اول شهریور ۱۴۰2_ قسط دوم  آذر ۱۴۰2_ قسط سوم  اسفند ۱۴۰2)

اقساط فقط ویژه خانواده ها وشرکت ها می باشد.

۶.داشتن بیمه پایه (تامین اجتماعی، سلامت، روستایی و عشایری و ...) الزامی است.

راه های ارتباطی:

قابل ذکر است جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت‌نام بیمه تکمیلی و سایر خدمات بیمه‌ای، نماینده مستقر بیمه کارآفرین در سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا با تلفن ثابت 61061131 یا از طریق ارسال پیام در واتس‌آپ و ایتا با تلفن ۰۹۰۲۵۵۴۷۸۷۸ پاسخگوی متقاضیان عزیز می‌باشد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امید بهروزی نسب
|
Kuwait
|
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
0
0
با عرض سلام و خداقوت خدمت همکاران گرامی سازمان مرتبط با بیمه تکمیلی
با توجه به قرارداد ترکمنچای امسال، که تعهدات در حد پارسال و پرداختی ما بیش از ۲ برابر هست، بنده قطعا بیمه تکمیلی سازمان را نخواهم گرفت.
تمدید هم فایده نداره
نظر شما
ادامه