کد خبر: ۷۵۰۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه، خدمات رسانی رایگان به مناطق محروم روستایی علاوه بر حفظ و نگهداری از سرمایه های دامی، مساعدتی در جهت کاهش هزینه های بهداشتی دامداران می باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، «کرم اله اله کیانی نسب»، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه در تشریح این خبر گفت: با توجه به سیاست های محرومیت زدایی سازمان دامپزشکی کشور در راستای ارائه خدمات رایگان بهداشتی و مراقبتی به دامداران در مناطق محروم استان این اردو با حضور اکیپ های دامپزشکی بخش های دولتی و خصوصی دامپزشکی این شهرستان، در بخش دیشموک روستای امامزاده میرسالار به اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه در این اردو خدمات رایگان دامپزشکی همچون واکسیناسیون دام و طیور، تشخیص و درمان بیماری‌های دامی، سمپاشی جایگاه نگهداری و بدن دام، ارائه مشاوره های بهداشتی و همچنین توزیع بروشور و پوسترهای آموزشی صورت پذیرفت، عنوان نمود: خدمات رسانی رایگان به مناطق محروم روستایی علاوه بر حفظ و نگهداری از سرمایه های دامی، کمکی در جهت کاهش هزینه های درمانی دامداران می باشد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه در پایان با اشاره به معاینه و درمان دامهای سبک این منطقه افزود: ادر این اردوی جهادی  بالغ بر دو هزار و 390 راس دام سبک بر علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک ، 23 قلاده سگ گله و 4 هزار و 560 قطعه طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل  ایمن سازی گردیدند.

کیانی نسب گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته این طرخ با همکاری سپاه، بسیج، جهادکشاورزی، امورعشایر، علوم پزشکی، هلال احمر و ... تا پایان سال در مناطق محروم شهرستان کهگیلویه ادامه خواهد داشت.

 


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Poland
|
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
0
4
با سلام
ریس محترم سازمان دامپزشکی به عکسها بسنده نکنید ،طرح جهادی نیاز به بازنگری و رفع نواقص دارد در صورت ادامه به این روش بعد از مدت کوتاهی نتیجه عکس حاصل میشه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
1
1
سازمان دامپزشکی از وظایف اصلی خود در حال دور شدن می باشد... دیگر بساط ‌شوی تبلیغاتی اردوهای جهادی را باید برچید و کار عملیاتی واقعی نمود... اردوهای جهادی از بیت مال هزینه زیادی در دست اداره کل های قرار داده است ... خواهشا بررسی فرمایید در ایتناهای که برگزار شده برگزاری یک رزمایش ملی در یک استان که مدیران بالا دست حصور می یا بند در استان ها چقد آب می خورد... استان‌ها با تمام توان در حال خدمت به مناطق محروم هستند و نیاز به برگزاری تجملی گروه‌های جهادی نیست...
نظر شما
ادامه