کد خبر: ۷۴۹۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: با حکم مدیرکل دامپزشکی خوزستان «محمد نریمیسا» سرپرست دامپزشکی هندیجان شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی خوزستان، در طی مراسمی در محل فرمانداری هندیجان و با حضور مدیرکل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی و فرماندار هندیجان، محمد نریمیسا سرپرست اداره دامپزشکی هندیجان شد.

«ناصر عسکری» مدیرکل دامپزشکی استان با اشاره به رشد صنعت آبزی پروری در شهرستان و وجود پتانسیل های موجود گفت: با اهمیت دادن به الزامات و ضوابط دامپزشکی، می توان صادرات در حوزه آبزی پروری را ارتقا داد.

عسکری فرد در ادامه عنوان نمود، مزیت اقتصادی صنعت آبزی پروری منوط به صادرات می باشد که این امر مستلزم رعایت ضوابط بهداشتی دامپزشکی می باشد لذا پرورش دهندگان و مراکز فرآوری حوزه آبزیان با رعایت ضوابط بهداشتی دامپزشکی باعث رونق این صنعت در سطح شهرستان خواهد شد.

در ادامه «عبدالحسین دریایی» فرماندار شهرستان هندیجان ضمن خوش آمدگویی گفت؛ اگر در جامعه امنیت داریم به واسطه حضور نیروهای نظامی و انتظامی است اما داشتن بهداشت عمومی و‌امنیت غذایی در سطح شهرستان بواسطه نظارت های بهداشتی اداره دامپزشکی می باشد که با حضور نیروهای خدوم دامپزشکی این اطمینان را داریم که هیچ گونه تهدید بهداشتی در عرصه فرآوردهای خام دامی و بیماری واگیر دار و قابل انتقال به انسان را شاهد نباشیم.

در پایان با حضور مدیرکل دامپزشکی استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرماندار شهرستان، ضمن تشکر از زحمات روح اله قنواتی در زمان تصدی مسئولیت، محمد نریمیسا بعنوان سرپرست اداره دامپزشکی هندیجان منصوب گردید.

شایان ذکر است محمد نریمیسا دارای پست معاونت اداره دامپزشکی آبادان بود.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
0
1
سابقه کار؟ ایشان چرا دکتر نیستند؟؟
نظر شما
ادامه