کد خبر: ۷۴۸۱۶

حکیم مهر: طی حکمی از سوی مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان ، دکتر بهمن جوشن به سمت سرپرست معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، مراسم معارفه سرپرست معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان با حضور مدیرکل دامپزشکی استان، نماینده ولی فقیه، مدیران ستادی و بصورت وبیناری با مدیران شهرستان در محل سالن جلسات دامپزشکی خوزستان برگزار شد.

در این جلسه مدیر کل دامپزشکی استان ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین اظهار کرد: معاون سلامت می تواند با ایجاد روحیه تعامل، همکاری در بین کارشناسان در این بخش و شناخت از روحیه آنها و ایجاد ارتباط با سایر دستگاهها نقش بسزایی در رشد و ارتقاء سلامت و بهداشت جامعه داشته باشد.

عسکری فرد در ادامه از دکتر جوشن به عنوان چهره ای دلسوز، پرتلاش وتوانمند در زمان حضورش در این مجموعه و در مسئولیتهای متفاوت نام برد و ایشان را به سمت سرپرست معاونت سلامت اداره کل منصوب و از زحمات دکتر اسدی در زمان تصدی این پست تقدیر و تشکر به عمل آورد.

شایان ذکر است، کارشناس اداره دامپزشکی ماهشهر، کارشناس اداره دارو و درمان دامپزشکی استان، بازرس معتمد دامپزشکی خوزستان، ریاست ادارات بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور و قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی استان از مهمترین سوابق اجرایی بهمن جوشن می باشد.



نظر شما
ادامه