کد خبر: ۷۴۷۹۲

حکیم مهر: دارندگان سگ های خانگی که می ‌خواهند در مورد دی ان ای، مشکلات سلامتی یا آلرژی ‌های احتمالی سگ خود اطلاعات بیشتری کسب کنند، می توانند با استفاده از یک کیت آزمایش جدید این نکات را بررسی کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از سیناپرس، برای مشکلات حیوانات خانگی از جمله سگ ها، بهتر است به جای حدس زدن مشکل یا آلرژی احتمالی از روش های مطمئن و آزمایش های تشخیص نژاد برای یادگیری موضوعات زیاد و مفید استفاده کنید.

این کیت با نام دی ان ای سگ من، دارای فرآیند آزمایش ساده و کاملاً بدون درد است. فقط کیت انتخابی خود را سفارش داده، نمونه بزاق سگ خود را بگیرید، آزمایش خود را ارسال کنید و منتظر نتایج خود باشید. بسته به آنچه می خواهید در مورد سگ خود بیاموزید، آزمایشی را انتخاب کنید که دقیقاً با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

اگر به تقسیم بندی اولیه نژاد علاقه مند هستید، تست Essential Breed ID را بررسی کنید. این آزمایش از بانکی متشکل از ۳۵۰ نژاد مختلف جستجو می کند تا نژاد سگ، نگرانی های سلامت ژنتیکی و ویژگی های شخصیتی منحصر به فرد را شناسایی کند.

برخی افراد ممکن است علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجزیه دقیق دی ان ای سگ ها باشند، مانند آزمایش شناسه نژاد برتر که نه تنها تمام ویژگی های ذکر شده قبلی را ارائه می دهد، بلکه به علاوه تحلیل عمیق تر به اصل و نسب گرگ و کایوت و سن ژنتیکی حیوان می پردازد.به کزارش سیناپرس،هر یک از این تست‌ها گزینه ‌های بسیار خوبی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حیوان خانگی و نیازهای آن‌ها هستند تا بتوانید تمام تلاش خود را برای مراقبت از آنها انجام دهید.

اگر فکر می کنید سگ شما ممکن است آلرژی داشته باشد، ممکن است به دنبال اطلاعات سلامتی خاص تری مانند تست آلرژی سگ باشید. اگر به نظر می رسد که او زیاد خود را می خاراند یا محرک های غذایی دارد، این آزمایش می تواند به تشخیص عدم تحمل غذایی، آلرژن های خانگی و حساسیت های محیطی کمک کند.

به گزارش سیناپرس، علاقه مندان با یک گزارش آسان می توانند نکات مراقبتی را نیز دریافت کنند تا در صورت شناسایی هر گونه آلرژی احتمالی، بتوانند به سگ ها کمک کنند تا از این وضعیت خارج شود.

منبع:  newatlas


نظر شما
ادامه