کد خبر: ۷۴۵۳۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر: سرپرست معاونت هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با حکم رئیس این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، در حکمی از سوی «آرش رنجبران» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز، «دکتر حمید میرزایی» به عنوان سرپرست موقت معاونت هماهنگی و برنامه ریزی این دانشگاه منصوب شد.

در این حکم خطاب به میرزایی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با عنایت به نامه مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها به موجب این حکم به عنوان سرپرست موقت معاونت هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی منصوب می‌شوید. از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و در راستای عمل به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام ورزید امید است با اتکا به خداوند متعال و با صداقت کاری و امانتداری در انجام امور محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق وموید باشید.

حمید میرزایی دارای مدرک دکتری تخصصی بهداشت مواد غذایی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز است که ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، معاونت پژوهش و فناوری و مدیر گروهی بهداشت، اپیدمیولوژی و آبزیان، عضو هیئت تحریریه مجله دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در سوابق اجرایی وی بوده و چاپ بیش از ۷۵ مقاله در مجلات و همایش‌های ملی و بین المللی، تالیف پنج کتاب و ده طرح تحقیقاتی را در کارنامه علمی خود دارد.

میرزایی در مراسمی با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به عنوان سرپرست موقت معاونت هماهنگی و برنامه ریزی این دانشگاه معرفی شد.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
خویی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
8
7
سلام، انتصاب بجا و شایسته استاد ارجمندم، جناب آقای دکتر میرزایی را تبریک عرض میکنم.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
7
6
یکی از با سوادترین و با انضباط ترین اساتید دامپزشکی که زحمات زیادی در راستای پیشرفت بهداشت مواد غذایی انجام دادند
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
4
4
استاد باسواد و منظم و البته سختگیری هستن اما نکته منفی اینکه ..................
پاسخ ها
ابراهیم
| United States of America |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
واقعا استاد با منظم و با سواد حقیقی و با شخصیت والا هستند ، لیاقتشان خیلی خیلی بیشتر از اینا هست ، تبریک عرض میکنم
عادل بصیری اسداباد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
2
2
باسلام وادب،خداقوت خدمت استاد گرامی و ارجمند انتصاب بجا وشایسته حضرتعالی بعنوان معاونت هماهنگی وبرنامه ریزی دانشگاه را تبریک عرض می نمایم ارزوی سلامتی وموفقیت از خداوند قادرخواهانم
نظر شما
ادامه