کد خبر: ۷۴۳۷۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: «دکتر حامد زارعی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی و هیات همراه با استاندار استان فارس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی، در این دیدار مسائل و مشکلات حرفه دامپزشکی در سطح ملی و استانی مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دکتر زارعی با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی بخش خصوصی، خواستار استمرار حمایت نهاد حاکمیتی از این سازمان شد.

وی با مثبت خواندن این دیدار از دیدگاه‌های سازنده و حمایت‌های استاندار فارس تشکر نمود و تاکید کرد با توجه به اینکه دکتر ایمانیه از نزدیک با نظام پزشکی، کار درمان و ساختار نظام آشنا است درک بسیار بالایی از مسائل و مشکلات نظام دامپزشکی دارد.

«دکتر ایمانیه» در این دیدار با اخذ سوالات تخصصی در جریان کامل حوزه دامپزشکی قرار گرفت و قول‌های مساعدی در مورد تامین مسکن اعضای نظام دامپزشکی استان فارس و در اختیار قرار دادن زمین به اعضای استان داد.

همچنین در حمایت از بخش خصوصی و تبدیل استان فارس به عنوان بخش مرکزی جنوب کشور در حوزه مسائل مختلف دامپزشکی تاکید نمود.


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
1
6
با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه
شما اول حق عضویت و کارت عضویت و انتخابات را حل کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
0
2
در حال حاضر یکی از کارهای اصلی و اولویت ها برگزاری انتخابات نظام دامپزشکی میباشد،ابتدا باید وضعیت انتخابات نظام و سپس انتخاب اعضا مشخص شود و سپس به سراغ کارهای دیگر رفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
0
1
بیشتر همکارانی که از نظام دامپزشکی فارس واحد مسکونی دریافت کرده اند داروخانه داران هستند. در واقع تعاونی مسکن نظام دامپزشکی مختص گروه کوچکی از داروخانه داران با درآمد رویایی در استان فارس است و سایر دامپزشکان به دلیل اینکه درآمد چندانی ندارند نتوانسته اند هیچ واحدی خریداری کنند و در واقع هیچ سهمی از این مجموعه ندارند.
در حقیقت این گروه کوچک پولدار به اسم گروه بزرگی از دامپزشکان به دنبال منافع مالی بیشتر خودشان هستند و آقای استاندار هم اگر قدمی بردارند برای همین گروه سرمایه دار کوچک است که هر کدام تا کنون چندین واحد را از این طریق خریداری کرده اند و سودهای میلیاردی داشته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
اینها از داروخانه داری پولدار نشدند ارثی پولدار بودند که داروخانه چنین و چنان زده اند و حالا هم از پس وجوهات برمیآیند چون اینرا نظام دامپزشکی می‌دانسته فقط به آنها مسکن فروخته پس به آدم نیازمند بفروشد که پول ندارد!
نظر شما
ادامه