کد خبر: ۷۴۳۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: حدود هزار و ۶۰۰ کیلوگرم گوشت چرخ کرده بدون هویت و تاریخ با وضعیت نامطلوب دریک سردخانه در باغ ویلایی در محدوده محمدآباد شهرستان مشهد کشف و ضبط شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «علی‌اکبر نصری» رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: این کشف سومین کشف گوشت چرخ کرده بدون تاریخ مصرف و غیربهداشتی طی روز‌های اخیر در مشهد است.

او افزود: کارشناسان دامپزشکی با دستور معاون دادستان و با حکم ورود به محل به همراه نیروی انتظامی پاسگاه سلطان آباد و هماهنگی انجام شده در محل حاضر شدند و مشخص شد که تمامی کالا‌های کشف شده در ۷۲ سبد تعبیه شده که هر سبد گوشت چرخ‌کرده در سه پلاستیک بسته بندی شده بود و بلافاصله تخلف در همان سردخانه ویلا متوقف و با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط توقیف شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد  ادامه داد: فرد متخلف با هماهنگی‌های انجام شده و با همراهی نیروی انتظامی و ماموران سلطان آباد برای تشکیل پرونده و مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
0
0
دست رییس بازرسی جهاد کشاورزی درد نکند، سومین کشف در چند روز،،؟ مشخص است که کجا کشتار شده ، کجا چرخ شده ، چی چرخ شده ، کی چرخ شده... چند مرتبه اینگونه محصول تولید شده،مطمئن باشید این ماحصل یک زنجیره تخلف است که اصولاً پس از عادی شدن تخلف و از بین رفتن قبح آن برای متخلف، توسط افرادی گزارش و کشف میشه. امیدوارم بازرس محترم جهاد کشاورزی همینطور با جدیت خستگی ناپذیر با متخلفین پر تعداد در این کلان شهر مذهبی و پر از مسافر و زائر برخورد کنند.
نظر شما
ادامه