کد خبر: ۷۳۷۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: حکم مدیرکلی سرپرست اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان صادر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، «دکتر غلامرضا سرگزی» به سمت مدیر کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان منصوب گردید.

متن حکم انتصاب به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای دکتر غلامرضا سرگزی

سلامٌ علیکم؛

نظر به شایستگی، تعهد، تخصص، سوابق ارزشمند، جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان « مدیرکل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان » منصوب می شوید.

بهره­ گیری از نیروهای انسانی متعهد و متخصص و استفاده از همه ظرفیت­ ها و امکانات سازمانی در راستای ارتقاء بهداشت دام و فرآورده­های خام دامی و بالتبع بهداشت عمومی جامعه و همچنین حمایت­های همه­ جانبه از بهره ­برداران، سرمایه­ گذاران و فعالان بخش­های مختلف اقتصادی بالاخص بخش خصوصی در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی، با رویکردی جهادی در اجرای فرامین مقام معظّم رهبری(مدظلّه العالی) در مباحث اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل و تولیدکنندگان محصولات دانش بنیان، توجه ویژه به جوانان و نخبگان جامعه دامپزشکی کشور و در نهایت، افزایش سرعت ارائه خدمات اداری در قالب برنامه­ های زمان­بندی فرآیند صدور انواع مجوزها، مورد انتظار است.

امید است با اتکال به قدرت لایزال الهی در ظلّ توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفداء)، تحت زعامت مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظلّه العالی) در انجام مسئولیت و وظایف محوله موفّق و مؤیّد باشید.

دکتر سید محمد آقا میری

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
2
سلام . ان شاالله با تغیر تفکر در اداره کل س و ب که مسلتزم تغییرات افراد می باشد این اداره کل از سکون در آید ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
0
2
با سلام و آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون الهی برای آقای دکتر سرگزی با تجربه و متواضع.
نظر شما
ادامه