کد خبر: ۷۳۶۶

حکیم مهر - خبرهایی از دامپزشکی هرمزگان، یزد و کرمان

 

گردهمایی بسیجیان اداره کل دامپزشکی هرمزگان

به مناسبت هقته بسیج جلسه ای با حضور مسئول بسیج طلاب هرمزگان، حجت الاسلام بای  مسئول پایگاه بسیج اداره کل دامپزشکی هرمزگان و مسئول دفتر نماینده ولی فقیه، حجت الاسلام حمزه ای و بسیجیان این اداره کل برگزار شد.
گفتنی است در هفته بسیج برنامه‎هایی نظیر مسابقات ورزشی برادران و خواهران، همایش پیاده روی خانوادگی و دیدار با خانواده معظم شهدا از سوی اداره کل دامپزشکی هرمزگان تدارک دیده شده است.

 

------------------------------

 

راه اندازی اتوماسیون اداری تحت وب در اداره کل دامپزشکی استان یزد


نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب در اداره کل دامپزشکی استان یزد راه اندازی شد.
مهندس جلیل دانش رییس اداره طرح وبرنامه این اداره کل گفت: با توجه به ضرورت حذف کاغذ از مکاتبات اداری برای صرفه جویی و تسریع در ارجاع و وصول نامه های اداری و تکریم ارباب رجوع، تبدیل نرم افزار اتوماسیون اداری تحت ویندوز در دستور کار قرار گرفت و اتوماسیون اداری تحت وب در 11 شهرستان استان راه اندازی شد.


وی ازمزایای دیگر سیستم جدید را دسترسی آسان و سریع از هر نقطه جغرافیایی، افزایش بهره وری وصرفه جویی در وقت برای کارهای کلیدی اداره کل و تعامل برون سازمانی برشمرد.

 

-------------------------------

 

دامپزشکان استان کرمان با بهداشت و بیماریهای مرغ نیمچه گوشتی، بوقلمون، اردک و بلدرچین بیشتر آشنا می شوند


 کلاس بهداشت و بیماریهای مرغ نیمچه گوشتی، بوقلمون، ادرک و بلدرچین جهت کارشناسان دامپزشکی استان کرمان برگزار می شود.
دکتر آذر نامجو مسئول اداره آموزش و ترویج اداره کل دامپزشکی استان کرمان در این خصوص بیان داشت: یکی از رسالت های بزرگ دامپزشکی نظارت بر تولید فراوردهای خام دامی از مزرعه تا سفره می باشد.
وی ادامه داد: بدون شک اجرای چنین نظارتی باعث ارتقاء بهداشت و امنیت غذایی جامعه می گردد.
آذر نامجو با اشاره به اینکه داشتن دانش فنی اولین شرط رسیدن به اهداف مذکور است  گفت: در سالهای اخیر تقاضا جهت مصرف گوشت انواع طیور مانند مرغ، بوقلمون، ادرک و بلدرچین رو به فزونی نهاده است به طوریکه درصد قابل ملاحظه ای از سبد غذایی مردم جامعه را به خود اختصاص داده است.
مسئول اداره آموزش و ترویج اداره کل دامپزشکی استان کرمان اظهار داشت: اداره کل دامپزشکی استان کرمان در راستای ارتقاء بهداشت تولیدات خام دامی در مقاطع مختلف اقدام به برگزاری دورهای مختلف آموزشی و ترویجی نظارت بر سلامت تولید و عرضه فراوردهای خام دامی جهت کارشناسان و سایر بهره برداران می نماید.
نامجو ادامه داد: از جمله این دورها که برای سال جاری برنامه ریزی شده است دوره بهداشت و بیماریهای مرغ نیمچه گوشتی، بوقلمون، اردک و بلدرچین می باشد. دوره مذکور با حضور 80 نفر از کارشناسان دامپزشکی استان در تاریخ پنجشنبه 3 آذرماه و در محل سالن شهید یوسف زاده این اداره کل برگزار می گردد.

 

نظر شما
ادامه