کد خبر: ۷۳۴۴
در گزارش بخش خبری ساعت 14 یکشنبه 29 آبان ماه سالجاری با پخش تصاویری از این اجلاس به سخنان محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور که نقش دامپزشکی را در تجارت جهانی و جلوگیری از شیوع بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان مهم دانسته بود اشاره شد...

حکیم مهر -  خبر سراسری نیمروزی سیمای جمهوری اسلامی ایران با پخش تصاویری به ارائه گزارش از اجلاس کمیسیون منطقه‎ای آسیا، خاور دور و اقیانوسیه OIE در تهران پرداخت.

ساعاتی پس از گشایش اجلاس کمیسیون منطقه‌ای آسیا، خاور دور و اقیانوسیه سازمان جهانی بهداشت دام به میزبانی سازمان دامپزشکی در تهران، خبر سراسری شبکه یک سیما به این موضوع پرداخت.

در گزارش بخش خبری ساعت 14 شبکه یک سیما،  یکشنبه 29 آبان ماه سالجاری با پخش تصاویری از این اجلاس به سخنان محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور که نقش دامپزشکی را در تجارت جهانی و جلوگیری از شیوع بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان مهم دانسته بود اشاره شد.

وی در این اجلاس نقش سازمان دامپزشکی و دامپزشکان را در کنترل بیماریهای دام و طیور استراتژیک و کلیدی عنوان کرده بود.

بیست و هفتمین اجلاس کمیسیون منطقه‌ای آسیا، خاوردور و اقیانوسیه سازمان جهانی بهداشت دام با حضور مدیرکل سازمان جهانی بهداشت دام، نمایندگان 25 کشور عضو این منطقه ، معاون اول رییس جمهوری و وزیر کشاورزی و جمعی از مسوولان این وزارتخانه صبح یکشنبه 29 آبان ماه سالجاری در تهران برگزار شد.

حیاتی - گوینده خبر ساعت 14 شبکه یک سیما

محمد رضا رحیمی - معاون اول رئیس جمهور در حال سخنرانی در اجلاس

وزیر جهاد کشاورزی در کنار رئیس سازمان دامپزشکی در حال مصاحبه با خبرنگاران

راست به چپ : دکتر دستور (رئیس سازمان دامپزشکی) - دکتر والا (دامپزشک و مدیرکل سازمان جهانی بهداشت دام) - رحیمی (معاون اول رئیس جمهور) - دکتر خلیلیان (وزیر جهاد کشاورزی) - دکتر پرهمت (رئیس سازمان تحقیقات و آموزش کشاوزی)

حضور نمایندگان سرویس‎های دامپزشکی و بهداشت دام کشورهای مختلف در اجلاس

دکتر والا - مدیرکل سازمان جهانی بهداشت دام

 

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه