کد خبر: ۷۳۲۸۴

حکیم مهر: رئیس اداره دامپزشکی دیلم استان بوشهر گفت: با توجه به تماس‌های مکرر مردمی با این شبکه پیرو خبر انتشار یافته کشتار غیرمجاز الاغ، این اقدامی جدید در سطح شهرستان نبوده و مربوط به ۲ ماه پیش است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «علی انگالی نژاد» افزود: با توجه به نظارت شبکه دامپزشکی، توزیع گوشت در قصابی های این شهرستان بهداشتی عرضه می‌شود و هیچ گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی اظهارداشت: متخلفین دستگیر شده افراد غیربومی بودند که در شهر امام حسن اقدام به کرایه منزل و کشتار غیرمجاز دام می‌کردند.

وی بیان کرد: دستگیری متهمان توسط نیروهای امنیتی انجام شد که مربوط به دو ماه پیش بوده و حکم آنها به تازگی صادر و رسانه ای شده است.

رئیس اداره دامپزشکی دیلم گفت: ۲ متهم با شکایت شبکه دامپزشکی شهرستان و پیگیری واحد حقوقی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر به علت کشتار غیرمجاز دام به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی در دادگاه بدوی هر کدام به یک سال حبس محکوم شدند.

وی تصریح کرد: سازمان دامپزشکی کشور نظارت بر تولید و فرآورده های خام دامی را بجد دنبال کرده و در دستور کار خود قرار داده است و در این راستا با کشتار غیرمجاز دام به شدت برخورد می‌کند.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر واقع است.


نظر شما
ادامه