کد خبر: ۷۲۵۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: سطح تحصیلات در دامپزشکی بالاست و توجه بیشتر به این حوزه را می طلبد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، صبح امروز مدیر کل دامپزشکی استان به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی و معاونین اداری و فنی و رئیس اداره طرح و برنامه به دیدار «جهانشاهی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی رفت.

در این دیدار «دکتر محمد علی بخشی کارشک» مدیر کل دامپزشکی استان از سختی کار در دامپزشکی و فعالیت های گسترده آن از مزرعه تا سفره سخن گفت.

وی گفت: همکاران دامپزشکی در استان در مباحث واکسیناسیون دام سبک و سنگین و نظارت بر فراورده های خام دامی زحمات زیادی را به دوش میکشند و با وجود بیماری های مشترک بین انسان و دام به صورت هر روزه به دورترین مناطق روستایی عشایری رفته و عملیات واکسیناسیون را در چندین نوبت در طول سال انجام میدهند.

 بخشی گفت: انگیزه یکی از فاکتورهای موثر در ماندگاری نیرو در استان میباشد و خواستار توجه بیشتر مسئولین در جذب اعتبارات بیشتر به این استان شد.

وی اشاره ای به پروژه نیمه تمام آزمایشگاه تخصصی شرق کشور کرد و افزود: این پروژه از سال 1390 تا کنون به بهره برداری نرسیده و امیدواریم با نگاه ویژه، این پروژه نیمه تمام به زودی افتتاح گردد تا مردم از خدمات ارائه شده آن بهره مند گردد.

جهانشاهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز ضمن تبریک به انتصاب دکتر بخشی به سمت مدیر کل  دامپزشکی استان گفت: سطح تحصیلات در دامپزشکی بالاست و این توجه بیشتر به این حوزه را میطلبد.

وی گفت: کار در دامپزشکی حساس است و سلامت مردم خط قرمز میباشد و باید به دامپزشکی توجه ویژه شود.

جهانشاهی اشاره به رخداد آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در سال 99 کرد و افزود: در زمان بحران آنفلوانزا شاهد زحمات شبانه روزی کارکنان دامپزشکی بودم و میدانم که گستردگی کار در دامپزشکی بالاست و شعار از مزرعه تا سفره بهترین شعار حوزه فعالیت کارکنان دامپزشکی میباشد.

وی در ادامه اشاره ای به پروژه آزمایشگاه تخصصی شرق کشور داشت و افزود: در استان پروژه های نیمه تمام زیادی داریم که با اولویت بندی باید هر چه زودتر این پروژه ها به بهره برداری برسد.

جهانشاهی افزود: آزمایشگاه تخصصی شرق کشور جزء پروژه های اولویت دار میباشد که ان شا ا... با نگاه ویژه شاهد افتتاح آن به زودی خواهیم بود.

در این نشست هر یک از مسئولین ستادی که مدیر کل دامپزشکی استان را همراهی میکردند نیز به بیان نقطه نظرات خود در حوزه کاری مسئولیت خود پرداختند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
1
3
من میگم خراسان جنوبی عالیه همش با خبرهای بی نظیر و متفاوتش شما میگین نه
یه تنه داره جور ارتقا دامپزشکی رو به جایگاه بر حق کارکنان میکشه
واقعا دست مریزاد و خدا قوت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
با نظرت موافقم. شفاف و راحت حرفشون رو میزنن و به دل میشینه
منم از دنبال کنندگان اخبار خراسان جنوبی هستم با افتخار
دمشون گرررررم
فقط کاش در استان بزرگتری بودن همکارای با جراتشون که صداشون بیشتر به گوش مسئولین پایتخت نشین میرسید
نظر شما
ادامه