کد خبر: ۷۲۴۶
تعداد نظرات: ۶ نظر

حکیم مهر - مدیرکل دفتر قرنطینه امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی کشور از برگزاری کارگاه آموزشی برای 21 نفر از دامپزشکان که در شرف اعزام به خارج از کشور جهت نظارت بر فرآورده‌های خام دامی می‌باشند، خبر داد.
دکتر صمد یگانه در خصوص عناوین تدریس شده در این خصوص گفت: سرفصل‌های آموزشی شامل بهداشت گوشت در چهار فصل از کتاب Meat Higiene مشتمل بر بیماری‌شناسی و قضاوت، بازرسی و بهداشت گوشت، تجهیزات کشتارگاه، آناتومی و کیفیت گوشت از مزرعه و کشتارگاه و .... بود که به کارشناسان ارائه گردید.


وی افزود: اصول امنیت سفرهای خارجی، اصول روابط بین‌الملل، استفاده از سایتهای علمی بین‌المللی، اصول قراردادها و IHR ایران، گزارش دهی، شبکه یک پارچه قرنطینه و دیگر مباحث نیز به منظور آشنایی این کارشناسان در قالب برنامه‌های آموزشی به آنها ارائه شد.
مدیرکل دفتر قرنطینه امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی کشور در خاتمه یادآور شد پیش از اعزام کارشناسان به خارج از کشور از مباحث ارائه شده و منابع معرفی شده و همچنین آمادگی زبان خارجه آزمون به عمل خواهد آمد.

 

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۰
0
0
لطفا به موارد زير را توجه فرماييد :
1) آيا .......... خودش با زبان انگليسي آشنا هستند ؟
2) آيا ........... بلد هستند از اتوماسيون اداري استفاده كنند ؟
2) كسي كه كارهاي ......... را بدون حكم بعهده گرفته ( دكتر ....... ) زبان در حد مبتدي بلد هستند ؟
3) شما كسي كه .......... بازرسي گوشت يعني چه بعنوان ...... انتخاب مي كنيد تا به ........... بپردازيد
4)- كارشناس نظارت بر فرورده هاي خام دامي
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
0
0
از دامپزشکان استخدام شده، سال 89 شده برای اعزام استفاده شود....
دکتر مجتبی مرتضوی .تبریز
|
-
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
0
0
در تاریخ 29/7/1389 به شماره 169069 ت ن45462 توسط نمایندگان ویزه رییس جمهور موضوع اصل 127 قانون اساسی تصمیم گرفته شد که کنترل بهداشتی و کیفییتی مواد پروتینی وارداتی در چارچوب پروتکل سازمان هایبین المللی بازرسیی کننده در مبدا و در چارچوب ضوابط سازمان دامپزشکی کشور توسط شرکت های کنترل کیفی کالا در مقصد صورت گیرد
مصوبه اصل 127 قانون اساسی یعنی عین قانون و نیازی هم به طرح در صحن علنی مجلس نداردکه البته حاصل چند صد ساعت کار کارشناسی و مشاوره ای صورت می گیرد .اما جوابیه رییس سازمان در مصاحبه با سایت حکیم مهر در اسفند سال 89 خیلی جالب است .ایشان گفته اندآن چه در مورد بخشنامه اشاره می کنید ما پیگیری کردیم و مذاکراتی داشتیم و توجیهات فنی سازمان دامپزشکی را درباره نظارت بر بازرسی ارایه نموده ایم و توافقاتی هم حاصل شده است که این جوابیه دکتر دستور ......... به امضای معاون اول رییس جمهور و اعضای نمایندگان ویژه رییس جمهور موضوع اصل 127 قانون اساسی میباشد که ......... .دوست خوبم بسه یا باز هم بگم
ضمنا پرونده در دیوان مطرح است و تا بهمن ماه به نفع طرف حق دار حکم داده خواهد شد
دکتر مجتبی مرتضوی .تبریز
|
-
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
0
0
آقای دکتر یگانه کتاب فوق دیگر کهنه شده است .برادر من قضاوت های گفته شده در کتاب meat higiene با قضاوت های فائو زمین تا اسمان فرق می کند .اقای دکتر در کتاب فوق هیچ مبحثی مدرن و قابل اتکا در مورد nrp , و باقیمانده های سموم داروها وفلزات سنگین هیچ چیزی نگفته است .این fact sheet ها با کلاس و کارگاه اموزشی قابل حل نیست .برادر من سایت فائو و اتحادیه اروپا وسایر fact sheet ها در این مورد بحث می کنند و انها هم انگلیسی هستند و شما .......
چرا در مقابل تصمیم دولت می ایستید ایا از تبعات ان خبر دارید ......................
درمورد ihr های ناقص شما هم حرفی نزنیم سنگین تریم .اصلا با وجود factsheet های فائو و کدکس ای اچ ار هیچ معنی و مفهومی ندارد .
حميد ابراهيم زاده
|
-
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
0
0
بسمه تعالي
پاسخ اين نامه غير علمي را اينجانب كارشناس ارشد سازمان دامپزشكي كشور به زبان انگليسي براي 5 سطر اول دادم .اگر ضرورت دارد به فارسي هم پاسخ مي دهم.مستدعي است كه پاسخ اينجانب را چاپ كنيد تا مطمئن شوم اين سايت Yell نبوده بلكه مبناي كارتان صداقت و اصول علمي است.
حکیم مهر
|
-
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
0
0
بیننده محترم با عنوان حمید ابراهیم زاده پاسخی از شما بجز کامنتی که درج شده دریافت نشده است.
نظر شما
ادامه