کد خبر: ۷۱۸۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: یک قلاده شغال مصدوم پس از درمان در کلینیک شبکه دامپزشکی نهبندان در محل زندگی و طبیعی خود رهاسازی گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، «محسن آهنی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گفت: همکاران اداره حفاظت محیط زیست نهبندان یک قلاده شغال که دچار آسیب دیدگی در ناحیه دست شده بود را به کلینیک شبکه دامپزشکی شهرستان جهت انجام اقدامات درمانی منتقل نمودند.

وی افزود: پس از انجام مراقبت های اولیه و تکمیلی درمانی و رضایت بخش بودن وضعیت جسمانی حیوان پس از تیمار و درمان و بازیابی سلامت کامل، شغال به نماینده اداره حفاظت محیط زیست جهت رهاسازی در مناطق مورد نظر تحویل داده شد.

رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان ادامه داد: انجام اقدامات کلینیکی و درمانگاهی برای پرندگان و حیوانات ارسالی اداره حفاظت محیط زیست به منظور حفظ و صیانت از سرمایه حیات وحش از وظایف شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان بوده و در این خصوص همکاری لازم با ارگان های ذیربط صورت می پذیرد.

آهنی از دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست: در صورت مشاهده این گونه موارد، موضوع را سریعا به شبکه دامپزشکی و یا اداره حفاظت محیط زیست اطلاع داده تا ضمن حفظ و حراست این گونه های با ارزش نسبت به برگرداندن آن ها به دامن طبیعت اقدام لازم را بعمل آورند.


 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دامپزشك بخش دولتي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
0
1
باسلام
ضمن تشكر از همكاران اداره دامپزشكي نهبندان جهت درمان حيوانات
البته درمان حيوانات حيات وحش از وظايف سازمان دامپزشكي نيست و مربوط به سازمان محيط زيست است به همين منظور واحد درمان دارد اين سازمان و دامپزشك استخدام نموده يا بايد استخدام نمايد.
نظر شما
ادامه