کد خبر: ۷۱۸۲۵
تعداد نظرات: ۷ نظر

حکیم مهر: دراین مراسم «دکتر هادی بابایی» به عنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی استان گیلان معرفی و از زحمات «دکتر سهراب عاقبتی» مدیر کل سابق این استان تشکر و قدردانی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان گیلان، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دامپزشکی استان گیلان با حضور «مهندس حسینی» معاون محترم توسعه مدیریت و منایع سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر صالح محمدی» ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان، «حجت الاسلام وحیدی نژاد» نماینده محترم ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان و «دکتر سعید احمدی شاد» رییس محترم نظام دامپزشکی این استان و روسای ستادی و شهرستانی برگزار شد.

در ابتدای جلسه «حجت الاسلام وحیدی نژاد» نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان گیلان با اشاره به آیات و روایات، نعمات و جایگاهها را فرصتی از سوی خداوند متعال برشمرد و بر لزوم هوشیاری و خدمتگزاری به مردم شریف ایران تاکید و ضمن تقدیر از اقدامات «دکتر عاقبتی» در طول دوران مدیریت، برای آقای دکتر بابایی سرپرست اداره کل دامپزشکی استان آرزوی موفقیت کرد.

سپس دکتر عاقبتی ضمن تقدیر و تشکر و خوش آمد گویی به میهمانان، گزارش مبسوطی از عملکرد دوران ده ساله مدیریت خود ارائه کرد. ساماندهی کشتارگاه های دام استان، کنترل و پیشگیری از بیماریهای دامی و مشترک از جمله آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، صدور کارت ضابط قضایی برای تعدادی از بازرسان بهداشتی استان از جمله موارد ذکر شده بود.

عاقبتی کلیه اقدامات انجام شده در طول دوران مدیریت خود را مرهون زحمات و تلاشهای پرسنل دامپزشکی استان برشمرد و همچنین ضمن تقدیر و تشکر از همکاریهای سازمان دامپزشکی، استانداری، فرمانداریها و سایر ادارات برای آقای دکتر بابایی آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه جلسه دکتر صالح محمدی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان به هماهنگی و همکاری خوب بین کلیه مدیران بخش کشاورزی بویژه دامپزشکی اشاره و اقدامات اداره کل دامپزشکی گیلان را ضامن سلامت عمومی و امنیت غذایی شهروندان برشمرد و از زحمات دکتر عاقبتی در دوران تصدی پست مدیر کلی دامپزشکی تقدیر  و تشکر و برای دکتر بابایی سرپرست اداره کل دامپزشکی آرزوی توفیق کرد .

مهندس حسینی معاون توسعه مدیریت و منایع سازمان دامپزشکی کشور ضمن خوشامد گویی به مهمانان و تبریک اعیاد و روز ملی دامپزشکی، از کلیه همکاران که در راستای بهداشت عمومی و تضمین امنیت غذایی تلاش میکنند تقدیر و تشکر کرد.

مهندس حسینی بر اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تامین کالاهای اساسی و نقش وزارت جهاد کشاورزی و دامپزشکی در این خصوص  تاکید کرد.

در پایان مهندس حسینی ضمن تقدیر و تشکر از دکتر عاقبتی، برای آقای دکتر بابایی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

سپس احکام صادره  از سوی آقای دکتر آقا میری معاون محترم وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور، قرائت شد.

دکتر هادی بابایی سرپرست اداره کل دامپزشکی استان گیلان در پایان جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور میهمانان گفت: خداوند را شاکرم که توفیق خدمتگزاری را در گام دوم انقلاب و دولت مردمی نصیب اینجانب کرد.

وی از حسن اعتماد رییس محترم سازمان دامپزشکی کشور و معاونین ایشان، استاندار محترم و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تشکرکرد.

وی همچنین از زحمات آقای دکتر عاقبتی تقدیر و تشکر کرد و گفت: آرزو میکنم امروز، روزی باشد برای شروعی خوب ، پویا و با انرژی و انگیزه .

دراین مراسم دکتر هادی بابایی به عنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی استان گیلان معرفی و از زحمات دکتر سهراب عاقبتی مدیر کل سابق  این استان تشکر و قدردانی شد.
















انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
کلینسین
|
Spain
|
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
10
4
دکتر بابای عزیز تبریک عرض میکنم
براتون آرزوی موفقیت دارم...
امیدواریم شرافتمندانه در این جایگاه خدمت کنید✌️
مختاری خراسان رضوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
9
4
باسلام
انتصاب آقای دکتر بابایی را به ایشان ومجموعه دامپزشکی استان گیلان تبریک میگویم.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
5
2
آقای دکتر بابایی تبریک
امیدوارم دراین مسئولیت هم مثل همیشه بدرخشید
حق یارتان ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
2
2
درود بر رضوانشهر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
3
3
دکتر بابایی بزرگوار تبریک عرض میکنم.به امید خدا پیروز و سربلند باشید
کلنیسین
|
United States of America
|
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
2
3
ضمن تبریک خدمت دکتربابایی عزیز و توفیق درجات بالاتر
برای برقراری آرامش دامپزشکی استان گیلان و خارج شدن از حالت معیوب قبلی تغییر قوایی در ترکیب سرپرستان شبکه نیز نظر بگیرن واقعا تبلیغ یک سرپرست به نفع یک دکتر و ضرر غیر جای تفکر و بحث داره
دکتر مطهری فرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
2
2
دکتر بابایی عزیز تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال برایتان در راستای خدمت به جامعه اسلامی و تولید کنندگان و دامداران و مردم محروم منطقه توفیق روز افزون مسئلت می نمایم. سلامت، موفق و عاقبت به خیر باشید.
نظر شما
ادامه