کد خبر: ۷۱۸۰۹

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی و هیات همراه با رییس و همکاران موسسه رازی منطقه مرکزی در محل این موسسه دیدار کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی، «دکتر محمد فتاحی» با حضور در موسسه رازی منطقه مرکزی و بازدید از قسمت‌های مختلف این موسسه، با رئیس و همکاران این موسسه دیدار و گفتگو کرد.

فتاحی در این دیدار ضمن اعلام خسته نباشید و خداقوت خدمت همکاران موسسه رازی از انعقاد تفاهم نامه همکاری استقبال کرد و افزود: با توجه به وجود تحریم ها، طرح‌های تحقیقاتی موسسه رازی در کشور باعث پیشرفت حوزه دامپزشکی در بحث پیشگیری از بیماری ها شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی ضمن تاکید بر تبادل نظر و همکاری در راستای تشخیص زود هنگام بیماری های دام و طیور اظهار کرد: این اداره کل به منظور راه اندازی خط تولید برخی از کیت های تشخیص بیماری از جمله یون و برسلوز در راستای کمک به تولید پایدار و افزایش بهره وری در صنعت پرورش دام در موسسه رازی منطقه مرکزی پیگیری های لازم را انجام خواهد داد.

دکتر قائم مقامی رئیس موسسه رازی منطقه مرکزی از ایجاد طرح های تحقیقاتی در حوزه اسب در اراک خبر داد و افزود: ارزیابی سرمی واکسن های مورد مصرف در دام و طیور و بررسی شیوع بیماری های دام و طیور از اولویت های این موسسه در استان مرکزی می باشد.

 



نظر شما
ادامه