کد خبر: ۷۱۷۱۹
تعداد نظرات: ۴۰ نظر
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در دیدار مدیران سازمان دامپزشکی:
«حجت‌الاسلام سیدحسن ربانی» افزود: باید از روزمرگی پرهیز کرد و به دنبال خلاقیت و نوآوری در ارائه خدمت متناسب با نیازها و مطالبات روز به مردم بود ...

حکیم مهر: «دکتر سیدمحمد آقامیری» معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور به همراه مدیران ارشد این سازمان به مناسبت هفته دامپزشکی با «حجت الاسلام سیدحسن ربانی» نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی دیدار کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر سید محمد آقامیری» معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور به اتفاق جمعی از مدیران ارشد سازمان دامپزشکی به مناسبت گرامیداشت ایام هفته دامپزشکی با حجت الاسلام ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی دیدار کردند.

بنابراین گزارش، در این دیدار دکتر آقامیری معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد و توسعه فرهنگ جهادی با اجرای جهاد دامپزشکی در این سازمان که منجر به خدمات رایگان واکسیناسیون و ترویج و آموزش و سمپاشی اماکن دامی عشایر در مناطق صعب‌العبور شده است، تصریح کرد: با همکاری گروه های جهادی متخصص و جوانان انقلابی، با هدف ریشه کنی ۵ بیماری دامی در این مناطق حضور هفتگی و مستمر وجود دارد. همچنین در حوزه قرارگاه محرومیت‌زدایی با وجود اینکه برخی فعالیت‌ها به سازمان دامپزشکی کشور مرتبط نیست، اما به عنوان نماینده وزیر جهادکشاورزی به دست اندرکاران مربوطه در وزارت جهادکشاورزی نیز اطلاع‌رسانی می‌شود و مطالبات عشایر و روستاییان عزیز را پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه «جهاد تبیین» نیز روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور بسیار فعال بوده است و اطلاع رسانی و پیش‌آگاهی کرده و می‌کند افزود: عمده فعالیت همکاران ما در اردوهای جهادی که عمدتا سه روزه است در چارچوب 400 هزار خدمت تا کنون بیش از 7 میلیون دام واکسینه شده است. این در حالی است که در حال برنامه‌ریزی جهت انجام این خدمات در قالب برنامه 5 ساله هستیم.

آقامیری با یادآوری کسب مقام اول سازمان دامپزشکی کشور در ارزشیابی و عملکرد در وزارت جهادکشاورزی این امر را به توفیق همکاران در حوزه پیگیری مرتبط دانست و افزود: نگاه فرهنگی به موضوعات کاری سازمان دامپزشکی کشور مانند ارتباط مستقیم مدیران با مردم و همچنین دیده‌شدن ملاحظات لازم ذابحین کشتارگاه‌ها برای نخستین‌بار از جمله اقدامات جدیدی بوده که در سازمان دامپزشکی کشور اجرا شده است.

تاکید نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی بر جایگاه خطیر دامپزشکان در امنیت غذایی

«حجت الاسلام سید حسن ربانی» نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی نیز در این دیدار ضمن تبریک اعیاد مذهبی و هفته دامپزشکی گفت: باید از روزمرگی پرهیز کرد و به دنبال خلاقیت و نوآوری در ارائه خدمت متناسب با نیازها و مطالبات روز به مردم بود.

وی با تاکید بر درک کامل از جایگاه حساس و خطیر مسئولیت محوله به عنوان یک امانت الهی در اختیار هر مسئول در هر رده سازمانی تصریح کرد: با توجه به اهمیت جایگاه مراقبت از امنیت غذایی کشور و سلامت و بهداشت عمومی نقش دامپزشکان کشور در این زمینه، باید برنامه های پنج ساله پیش رو داشت که به صورت هدفمند به دنبال ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به مردم بود.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از دانشجویان و روسای دامپزشکی در مراحل مختلف اعم از تحقیق و تعامل حوزه اجرا و دانش در سراسری کشور اعم از داخل و خارج از دانشگاه، افزود: نیروهای انسانی سازمان دامپزشکی کشور نیز باید هم از بعد دانش و هم تقوای لازم دارای مراتب بالایی باشند تا خدمت به مردم با حداکثر کیفیت و کمیّت صورت گیرد.

ارائه گزارش از نحوه نظارت شرعی بر ذبح دام‌ها در کشور

«حجت الاسلام دکتر سید اسماعیل حسینی مقدم» مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی کشور نیز در این دیدار ضمن اشاره به برخی از ارزش‌های وجودی سازمان دامپزشکی کشور و برکات آن برای جامعه از بعد بهداشتی و همچنین ذابحین کشتارگاه‌ها در تحویل گوشت حلال به بازار افزود: امروز بیش از ۸۰۰ بیماری مشترک بین انسان و حیوان وجود دارد، اما به لطف وجود دامپزشکان متخصص و فرهیخته کشور درگیر بیماری‌هایی مهلک نیستیم.

وی با اشاره به توجه ویژه دکتر آقامیری رئیس سازمان دامپزشکی کشور به مقولات فرهنگی در حوزه دامپزشکی از جمله ایجاد جهاد دامپزشکی و فرهنگ جهادی در کنار حمایت از تقویت نظارت شرعی بر ذبح انواع دام تاکید کرد: از آنجا که فعالیت فرهنگی از اولویت‌های آقای دکتر آقامیری است، به طور ویژه بر برگزاری جلسات شورای فرهنگی سازمان دامپزشکی کشور تاکید دارد و شخصا نیز در آن حضور می‌یابد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه امروز باید دامپزشکان را دریابیم و به نیازهای مادی و معنوی و معیشت آن‌ها توجه داشت تصریح کرد: دامپزشکی متولی تامین سلامت و امنیت غذای مردم است و نظارت بهداشتی و شرعی بر تولید و ذبح یک میلیارد قطعه طیور و ۱۴ میلیون راس دام گویای حجم انبوه خدمات دامپزشکان است.

وی با اشاره به اینکه ذبح شرعی از معجزات احکام فقهی است گفت: به لطف ذبح شرعی و فرهنگ‌سازی صورت گرفته در خصوص ارزش‌های مصرف این نوع گوشت، هم اکنون در تمام جهان گوشت حلال جایگاه ویژه‌ای یافته است.

دکتر حسینی مقدم در بخشی از اظهارات خود نیز به ارائه گزارشی در خصوص جزییات نحوه مدیریت و دوره‌های آموزشی برگزار شده برای ناظران ذبح شرعی پرداخت .

در این دیدار مهندس حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر رضاییان زاده معاون بهداشتی و پیشگیری، مهندس بنیاب مدرکل حوزه ریاست، دکتر ویشته معاون تشخیص و درمان، دکتر امین اسدی مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور به اتفاق حجت الاسلام حسینی مقدم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان، دکتر آقامیری رئیس سازمان دامپزشکی کشور را همراهی می‌کردند.











انتشار یافته: ۴۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
2
6
وی با اشاره به اهمیت استفاده از دانشجویان و روسای دامپزشکی در مراحل مختلف اعم از تحقیق و تعامل حوزه اجرا و دانش در سراسری کشور اعم از داخل و خارج از دانشگاه، افزود: نیروهای انسانی سازمان دامپزشکی کشور نیز باید هم از بعد دانش و هم تقوای لازم دارای مراتب بالایی باشند تا خدمت به مردم با حداکثر کیفیت و کمیّت صورت گیرد.

جناب دکتر آقامیری عزیز!
لطفا این پاراگراف صحبتهای حاج آقا را جامه عمل بپوشانید

انفجار در خدمت یعنی ارتباط علمی و عملی بین دو رکن اساسی دامپزشکی کشور:
دانشکده دامپزشکی و سازمان دامپزشکی
خدایا خودت شاهدی چندبار زیر اخبار حکیم مهر این اولویت را نوشتم مخصوصا از زمانی که "دوربین" و " روابط عمومی" شد دغدغه مدیران ارشد سازمان!
پاسخ ها
کامیاب قیصربیگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
سلام.لطفا در صورت امکان بفرمایید،دانشگاه می تواند چه کمکی به سازمان بکند.
سازمان اگر سازمان باشد،این دانشگاه است که نیازمند سازمان است.
نگاه کارشناسان سازمان و کلینسینهای بخش خصوصی،بمراتب علمی تر از اساتید محترم دانشگاه است.
دانشگاه چندین قدم عقب‌تر از سازمان است.
بنده که در این ۱۸سال یاد ندارم ،دانشگاه در زمینه مبارزه،کنترل و ریشه کنی بیماریها چیزی خاصی ارائه کرده باشد.

لطفا حضرتعالی در این زمینه ما را راهنمایی بفرمایید.
ناآشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
بعد دانش و بعد تقوا فقط؟؟؟
عزیزم ما نمیتونیم شکم زن و بچمون و سیر کنیم!!!!بعد معیشت کجا ی داستان قرار میگیره؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
جناب قیصربیگی!
بفرمایید این کلنیسین های سازمان مگر تو همین دانشگاهها کلنسین نشده اند؟؟؟؟؟؟؟؟
عزیز من توی سازمان دامپزشکی عدد و رقم و آمار حرف اول را میزند علم و علم محوری کجا بود تو سازمان دامپزشکی از چندسال پیش که دوربین و خبر و تصاویر دیدار مدیران دامپزشکی با مقامات سیاسی استان و شهرستان باب شد فاتحه علمی بودن سازمان خوانده شد
کجا سازمان پیش دانشگاه دست دراز کرده و اساتید کوتاهی کردند؟
بنده خودم به چندتا مدیر کل پیشنهاد دادم برای بررسی یک مسمومیت غذایی که در بزهای نژادی خاص در اثر خوردن برگ یک درخت بوجود می آمد تحقیق بشه با اساتید هم صحبت کرده بودم ولی مدیران سازمان شما گفتند:
ما دستگاه اجرایی هستیم نه تحقیقاتی کار علمی میخوای بکنی برو دانشگاه برا ما دردسر درست نکن
واقع بین باش بچه جون
یکی از دوستان ما الان استاد تمام دانشگاه است گفت یک سال طرح اومدم دامپزشکی بهم میگفتند فلان بیماری را گزارش نکن!!! گفتم این تو و این سازمانتون خداحافظ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
اساتید دانشگاه البته اگر به خیلی هایشان بتوان گفت استاد آن جا کوتاهی کردند که برونشیت 4.91 را در ایران وارد کردند ، آنحا کوتاهی کردند که از این شرکت به آن شرکت برای گدایی پول رفتند و قول ثبت واکسن اسراییلی دادند ، آنجا کوتاهی کردند که حاصل تلاش همکاران سازمان دامپزشکی را به نام خودشان و آن مرد که رفته است مقاله کردند و حق و حقوق همکاران را بالا کشیدند بازم بگم کجا کم کاری کردند یا بسه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
عزیزم من الان تو راهم فردا صبح برسم سر کلاس در دانشگاه تهران پیام شما را هم به اساتید ابلاغ می کنم ببینم چه میشود
حقیقتش بنده اون برونشیت که فرمودید را متوجه نشدم
اون مرد که رفته است هم از سازمان بود خب عزیز من گناه دانشگاه و اساتیدش چیست؟
شما لطفا به جای نفی دانشگاه دنبال اثبات سازمان دامپزشکی باشید با دلیل محکمه پسند
البته بزرگ اپیدمیولوژیست دامپزشکی ایران دکتر عطارد یه نمونه از خردمندان این سازمان بود که عطای سازمان را به لقایش بخشیدند و رفتند
در زمینه کرونا گفته بودند کاش مدیریت کرونا هم به جای وزارت بهداشت به دامپزشکی داده می شد با یک میلیونیم امکانات و پرسنل و .... ببینیم اینقدر تلفات می دادیم اون هم با یک منطق مزخرفی به نام "ایمنی گله ای"!!!!
کامیاب قیصربیگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
سلام.با عرض پوزش از برخی اساتید فرهیخته و دوست داشتنی و با سواد و پیشکسوت ،هر کسی که عضو هیات علمی دانشگاه شد ،استاد نیست و بنظرم لیاقت و توانایی تدریس ندارد،اقایان اساتید این گوی و این میدان فرمایید مناظره ،تا خیانتهای بعضی به اصطلاح استاد دانشگاه نما ،روشن شود.نه اقای محترم ما در دانشگاه شما کلینسین نشدیم و اتفاقا بخاطر تمام شب نخوابیها و زحمتهایی که برای یادگیری کشیدم ،شاکیم و بد جوری هم شاکیم.شماها که توانایی تدریس و دانش فنی لازم را ندارید ،شش سال وقت ما را هدر داد ید .اگر باور ندارید همین سایت حکیم نامهربان یک نظر سنجی بذاره تا میزان رضایت از نحو اموزش در دانشگاه های شما معلوم بشه .یاد باد زمانی که دانشگاه جای اساتید بود .در حوزه علوم بالینی در حال حاظر استاد و دانشجو با هم کسب تجربه می کنند ،چون جناب استاد کیسی ندیده که تجربه کافی داشته باشد .استاد بایستی تجربیات و اندوخته هایی عملی خود را در اختیار دانشجویان بذاره ،البته اگر داشته باشد نه اینکه دانشجو را رقیب کاری خود بدونه ؟
در مورد طرحهایی تحقیقاتی بارها نوشتم ،دانشگاه صلاحیتش از بنده کارشناس هر روز در فارم هستم بمراتب کمتره ،دانشگاه و مراکز اموزشی از هر طرح تحقیقاتی بدون کوچکترین کمکی 25 درصد از کل مبلغ طرح را بر می دارد و بارها نامه نوشتم و اعتراض کردم و به جایی نرسیدم.اقای استاد همین تابستان چند کاراموز داشتم ،فقط و فقط نحو اموزش مایه تاسف است و اصلاکوچکترین توانایی ذر این دوستان ندیدم.حاظرم با وزارت علومتان هم مسابقه بدم در نحو اموزش دانشجویان ،20 دانشجو انتخاب کنید ،سیستم دانشگاه شما 10 دانشجو و بنده هم 10 دانشجو ،البته در حوزه دام بزرگ ،بعد از سه ماه از نظر علمی و عملی از این دانشجویان ازمون بگیرید ،شک نکنید با اختلاف زیادی شکست خواهید خورد.در حوزه بازرسی گوشت ،اساتید دانشگاه شما نیازمند پاس کردن واحدهایی اموزشی در کشتارگاه هایی ما می باشند که با حداقل هایی بازرسی گوشت اشنا شوند.در پایان از استاتید محترم دوباره عذرخواهی می کنم .استاد ما در دانشگاه شما کلینسین شدیم ولی همون کسی که مانع گزارش کردن بیماریها می شده ،کجا اموزش دیده ؟چه کسانی باید به این شخص اخلاق حرفه ای را اموزش می دادند که برای ماندن بر صندلی ریاست هر عمل غیر اخلاقی و غیر علمی انجام ندهد ؟دانشجوی فارغ التحصیل شما هنوز یک تزریقات کامل را یاد نگرفته ،دیگه تشخیص بیماری بماند.توصیه می کنم شما به جایی کمک به سازمان ،به فکر اموزش دانشجویان باشید ،که حداقل بهترین سالهایی عمرشان را الکی حرام نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
خوب برای شما که هنوز توی راه هستید ندانستن این چیزها بد نیست خوب نمیدانید و حرجی به آن نیست ولی متوجه نشدنش جای سوال دارد

بزرگ اپیدمیولوژیست ایران؟ چرا دلتان میخواهد افراد را تحریف کنید جناب آقای دکتر عطارد یک دیپلمای اپیدمیولوژی داشتند آنهم با هزینه دولت مثل سی نفر دیگر موفق به اخذ آن شدند شبیه همان مرد که رفته است دیپلمای اپیدمیولوژی برای هیچ کس عنوان اپیدمیولوژیست به همراه نمی آورد اگر از سازمان میخواهید اپیدمیولوژیست نام ببرید میتوانید از دکتر کامران افشار پاد نام ببرید آنوقت شما با اینهمه اطلاعات تحریف شده در خصوص سازمان دامپزشکی قضاوت هم میکنید شما بچسبید به همان اساتید دانشگاه تهران که سیستم های سازمان شده محل درآمد و رزق و روزی آنان اگر میخواهید برایتان واضح صحبت کنم بگویید چون توان این کار هست
کامیاب قیصربیگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
سلام.من همین جا از کلیه اساتید که صادقانه و با جان و دل برای یادگیری ما و سایر دانشجویان وقت می گذارند،دست تک‌تک شون را می بوسم ،استاد قدر دان مشهدی ،استاد نوری و سایر اساتید خدای ناکرده انتقاد ما از سیستم اموزشی،منکر زحمات شما عزیزان نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
جناب کامیاب خان!
سازمان شما چقدر تا حالا برای استاد و دانشگاه طرح مساله کرده؟؟؟؟
خودتان در کامنت بعدی اذعان دارید سعی بین قم و تهران دغدغه دامپزشکی است
عزیز من بنده ۱۶ ساله توی این سازمانم از روزمرگی و آمارسازی مقامات حالم به هم خورد افتادم دنبال ادامه تحصیل
همین امروز صحبتهای منتشره پروفسور نوری را بخوان ببین سیستم دامپزش‌کی چقدر عقب افتاده است
عزیز من شما تزریقات را بلدید ولی اگر دامداری اجازه تست سل و وا‌کسن و بازدید و نمونه برداری را نداد چه ابزاری برای فشار بر اون دامدار دارید؟
گاو رآکتور مثبت را دامدار مخالف کشتارش هست زنگ میزنه به ۴تا مقام تو استان دهن تبحر و تخصص و کلنیسین بودن شما را می بندند و گاو هست و همچنان در حال انتشار پاتوژن است حالا باز هم استاد مشکل داره؟؟؟؟؟ که بیماری ریشه کن نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟
قرار شد سیستم دامپزشکی را اثبات کنی نه تخریب استاد و دانشگاه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
متشکرم از نظر قیصربیگی
من نه دانشگاه که تلف کردن عمرم بودم کلینیسینم کرد نه سازمان همکاری باهام کرده، متاسفانه هر دو فشل هستند.
نظام دامپزشکی هم یع نهاده که صرفا کارت نظام رو میده چاپ کنند و هیچ کارایی خاصی ندارد. من بیماری های زیادی گزارش کردم اما به ندرت جوابی گرفتم.
من حق تست بروسلوز رو ندارم یعنی به روشنای روز پشت مجوز نوشته من حق انجام چند تست رو ندارم. اون هم بیمارهای مشترک.
دامدار هم روز به روز جمعیت دامی اش کم میشه.
این شغل بی صاحاب شده. من دردمون نداشتن مسوله، معلوم نیست کی طرف حسابه.
کامیاب قیصربیگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
سلام.استاد ما وظیفه خودمان را انجام می دهیم.دامدار اگر اجازه تست نداد،معرفی به مراجع قضایی،دیگه جه برخوردی با دامدار می کنند در حوزه کاری ما نیست . ،اگر بیرون از اداره برای کسی تماس بگیرند و شفاعت کنند ،چندین مورد برای شما تعریف کنم که بنده حتی به حرف مسول مافوق خودم گوش نکردم و کار درست و قانونی را انجام دادم .البته عواقبش هم که تعبید به کشتارگاه را بوده پذیرفتم.حتی در یک مورد دستور سازمان را هم نپذیرفتم و وظیف اخلاقی و علمی خود را انجام دادم،احتمالا کارشناسان سل و بروسلوز به یاد دارند ،چند سال گذشته یک طرح پایش سل و بروسلوز در دامهای روستایی از طرف سازمان اعلام گردید و تعدادی روستا از هر شهرستانی اعلام شدند ،خلاصه در حوزه کاری ما پنج راس گاو بروسلوزی شناسایی شد ،سازمان و اداره کل می گفتند جون ما اعتبارات برای پرداخت خسارات نداریم ،شما حتی حق اطلاع رسانی به دامدار را ندارید چه برسه به کشتار دام ،توجیه می کردند اگر ما به دامدار اطلاع بدیم گاوش مریضه ،حتما دامش را خواهد فروخت و واحد دیگری را هم الود می کند،بنابراین در این زمینه کاری انجام ندهید .بنده نپذیرفتم و اطلاع رسانی کردم و عواقبش را هم پذیرفتم .محموله چند تنی مرغ ضبط کردیم ،مافوق گفته ازادش کنید ،مقامات استان زنگ زدن براش،ما معدومش کردیم .مشکل ما با سیستم مدیریت کشور ،شرف و وجدانه که هیچ جایگاهی در این سیستم نداره ،هر چقدر بی سوادتر ،پست بالاتر ،هر چقدر به قول دوست سازمانی اهل تعامل با دیگران ،عمر ریاست طولانی تر .بعد نمی شود بنده هر روز فارم باشم ,یکی از پشت میزش برای ما نسخه شفا بخش بپیچه به اسم دانشگاه .خلاصه مطالب بنده اینه ،اگر سازمان ،سازمان باشد ،می تواند مشکلات خودش را حل کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
جناب قیصر بیگی عزیز!
خدا را شکر ما به یه نقطه مشترک رسیدیم
اون هم اینکه سازمان برای بقای مسئولینش از دانشگاه و استاد و تحقیق عملا اعلام بی نیازی می کند و نه اهل درگیر شدن با دامدار و کشتارغیرمجاز است نه اهل طرح موضوع برای دانشگاه
خدا را شکر از این تفاهم
کامیاب قیصربیگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
سلام.همکار گرامی ،دقیقا در مورد بروسلوز درست می فرمایید‌،کسی هم واقعا پاسخگو نیست،الان دامهای روستایی تحت پوشش تست بروسلوز نیستند و کلینسین ها هم برای تشخیص بیماری بروسلوز در دامهای که سقط کرده اند ،مجوز تست ندارند و نمی توانند درخواست آزمایش بدهند،بعد آمار تب مالت در کشور بالاست.

اما جناب استاد.
ابقای مسولین به ما ربطی ندارد و لی کارشناسان با شرف سازمان هیچ وقت در خصوص سلامت مردم با کسی شوخی نداشته و ندارند،با تمام وجودشان، عاشقانه به وظایف اخلاقی خود پایبند هستند، از حوصله جمع خارج است وگرنه از مشکلات سر راه کارشناسان سازمان در انجام وظیفه ،صدها صفحه می توانم بنویسم که حتی ممکن است به ذهن اساتید محترم دانشگاه نرسد.

بارها نوشتم ،بیشتر وقت ما کارشناسان در این کشور صرف توجیه مدیران بی سواد ی می شود ،که یک شبه بر میز ریاست تکیه می زنند و تازه بعد از ساعتها توضیح و اموزش،متوجه اصل موضوع نمی شوند و اشتباه تصمیم می گیرند.
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
1
17
در درستی این حرف که "نیروهای انسانی سازمان دامپزشکی کشور باید هم از بعد دانش و هم تقوای لازم، دارای مراتب بالایی باشند تا خدمت به مردم با حداکثر کیفیت و کمیّت صورت گیرد." هیچ تردیدی نیست. اما حاج آقا این موضوع اختصاص به نیروهای سازمان دامپزشکی نداره و به طرق اولی در صنف شما به مراتب اهمیت بیشتری داره تا همانطور که فرمودیدبتوان " از روزمرگی پرهیز کرد و به دنبال خلاقیت و نوآوری در ارائه خدمت متناسب با نیازها و مطالبات روز به مردم بود."
کامیاب قیصربیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
1
14
سلام.خدا را شکر بعد از این جلسه همه مشکلات دامپزشکی حل شد .موفقیت های چشمگیر سازمان دامپزشکی در حوزه فنی و اداری و همچنین روابط عمومی که بصورت شبانه روزی درحال رفت امد بین قم و تهران ،موجب خوشحالی همه همکاران گشته و ..............خودم سانسور کردم که زحمت حکیم نامهربان ر.ا.ن .ت.ی. کم بشه.
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
1
12
انشالا زودتر شاهد رفع تبعیض صنفی، اعزام روحانی بدون دامپزشک باشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
0
19
نیروهای دامپزشکی علاوه بر تقوا و دانش باید درامد کافی جهت گذراندن زندگی داشته باشند که این امر خیلی به مسولین مرتبط نیست و اهمیتی هم ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
2
14
سلام

جناب آقای دکتر آقا میری
در رابطه با فرمایشتون در مورد منابع انسانی عرض کنم حال روز اداره کل ما خیلی بد هست. نکته اول همه مدرک تحصیلی از هر موسسه پولی می آوردند و بدون هیچ بار علمی این مدارک اعمال می شود و در ظاهر انسان فکر می کند کارمندان فلان اداره کل چقدر باسواد هستند
نکته دوم . مدیریت اداره کل ما خیلی ضعیف و فشل هست و معدود نیروهای توانمند رو از بطن کار به حاشیه می فرستنده به واقع نقش توپ جمع کن را بهش محول می کنند
.....................
پاسخ ها
همکار دولتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
چرا عملا می بینید و گزارش بازرسی رسیده ولی مدیرکل رو تغییر نمی دهید؟ چرا خودتان مسبب افزایش همکاران بی انگیزه شده اید ؟آقای حسینی معاون محترم سازمان دامپزشکی این موارد افزایش همکار بی انگیزه و توپ جمع کن شدن نیروهای با تجربه حق الناسی بر گردن شما و سازمان دامپزشکی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
زنده باشی همکار دولتی واقعا جان کلام را فرمودید
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
0
13
لطفا شرحی از وظایف حوزه نمایندگی که مرتبط با وظایف جهاد کشاورزی است را بیان نمایند ، تا کارمندان وزارت هم بدانند و فکر نکنند که این حوزه فقط تشریفاتی و دخالت بدون پاسخگویی در سایر امور وزارت و بیکاری است ، چون ما کارمندان هیچ کاری از این دوستان نمی بینیم ، البته بجز نظارت بر ذبح شرعی که امری لازم است ولی بهتر است در سازمان تبلیغات اسلامی ادغام شود .
پاسخ ها
ناآشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
اون روزی که ناظر ذبح شرعی نبود....مردم گوشت حرام میخوردن؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
تلوزیون روشن دفتر خود گویای شرح وظایف است !!! نمازجماعت ، مستندسازی نماز ، بیکاری ، ارائه نظرات بسیار کارشناسی ! در همه زمینه ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
شرح وظایف را ول کن ، این چاه اگر آب ندارد ، نان که دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
تلویزیون روشنه چون نشون میده افراد هنرمندی هستند هم بحث علمی و فلسفی میکنند هم تلویزیون تماشا می‌کنند هم برای دوربین ژست میگیرند تا عکسشان را بیاندازند! عیبش چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
فلسفه فرش پهن شده چیست؟ مگر نمازخانه است؟ یا با فرش پهن کردن، اسلامی میشه؟!!
همکار دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
0
7
با سلام
باید در روز دامپزشکی ولی فقیه بیاد دیدن دامپزشکان چرا برعکس شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
ای بابا ... بعد ۴۴ سال هنوز برای شما جا نیافتاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
2
5
ای کاش عزیزان روحانی هم دست از یکجانبه گرایی و دور زدن قانون بردارند و از غیر روحانی ها هم در نظارت ذبح شرعی داخل و خارج کشور استفاده نمایند. در غیر اینصورت خدایی ناکرده مشمول آیه یومنون به بعض و یکفورون به بعض خواهند شد.
همکار دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
3
8
ریاست و معاونین محترم سازمان دامپزشکی لطفا به داد استان ....برسید چرا تغییر مدیرکل برایتان سخت شده؟ ................. از سد مسئولین استانی گذشتیم به سد مسئولین سازمان خودمان رسیدیم ...چه طور باور کنیم خود سازمان مانع شده مگر می شود ؟!
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
4
3
از این حرکت دکتر آقامیری خیلی خوشم آمده نشان داده میداند چکار کند ایشان در تمام بازدیدهای مناسبتی که دارند معاونین و حوزه ریاست و روابط عمومی را با خودش همراه میکند و این یعنی الگوی یک انسجام .
مدیرکل ما در ادامه حرکتهای عجیب و غریب خود به هیچ وجه اجازه همراهی معاونین و یا سایر روسا را با خود نمیدهد و حتی جدیدا اجازه شرکت در جلسات استانی را بهشون نمیدهد و فقط و فقط و فقط خود ایشان باید جلوی دوربین باشد . اینهم مدلی برای باقی ماندن است که اول و وسط و آخر من هستم و کسی غیر از من شایستگی در استان ندارد و انگار سازمان عزیز این فرمایش گهربار ایشان را پذیرفته است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
برادر جان
بعمل کار براید به سخندانی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
0
4
دانش و علم وتقوا بدون پول مفت نمی ارزد مگر حدیث را نشنیده اید که اگر فقر از دری وارد شود ایمان از در دیگر خارج می‌شود کارمند گرسنه نه رمق علم آموزی دارد و نه تقوا در قضیه واردات گوشت در حذف ناظران بهداشتی تقوا رعایت شده است یا نه ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
2
4
ی حرکت نهی از منکر
الان اون تلویزیون که در تصویر مشاهده میشه واسه کی روشن است
مگر نه این است که باید در برق و آب و ......صرفه جویی کرد
پس روشن بودن تلویزیون در اون زمان چه معنا دارد
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
0
2
با سلام.جناب رییس لطفا برای یکبار هم که شده کمی از جهاد فاصله بگیرید مگر تاحالا که با برنامه های ایشان پیش می رفتیم چه گلی به سرمان زده اند.واقعا از نظر آقایان دغدغه ی ما تقوا و کاردانی است؟معیشت ما تامین شده و حالا بایست روی معنویت مان کار کنیم؟ متاسفانه دلم برای روزهای آتی بد گواهی میدهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
1
6
فقط فلسفه اون‌تلویزیون را متوجه نشدم. در مطب پزشکان ، بانکهاو.... تلویزیون روشن برای سرگرم شدن ارباب رجوع است. ولی در دفتر کار ؟......... خود خوان حدیث مفصل زین مجمل....
کارمند دولت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
1
10
والا ما تو خونه خودمون لحظه ای تلویزیون الکی روشن نیست بعد اینجا وسط جلسه روشن.
برق مجانیست یا بیت المال مهم نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
جواب صحیح گزینه دو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
0
2
اینجام‌ شد
ایمان تقوا عمل صالح که

کاش همچی سرجای خودش بود کاش...
نظر شما
ادامه