کد خبر: ۷۱۴۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: طی حکمی از سوی «دکتر مهدی حسینی» مدیرکل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان،‌ «دکتر سید محمد امین حسینی» به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان دشتیاری منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، متن این حکم به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای دکتر سید محمد امین حسینی

باسلام

احتراماً، با عنایت به سوابق، تعهد، حسن مدیریت و عملکرد جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان «سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان دشتیاری» تعیین می گردید. امید است با اتکال به خداوند متعال و همچنین بهره گیری از کلیه ظرفیت ها، استعداد ها و توان بالقوه نیروهای متعهد و متخصص، خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران‌،در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید. ان شاء الله

دکتر مهدی حسینی

مدیرکل دامپزشکی استان


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابراهیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
3
منطقه دشتیاری جزو مناطق محروم شهرستان چابهار می باشد وساکنین مظلوم ، محروم ومهربان آن نیازمند توجه و رسیدگی بیشری می باشند که انشالله با ابجاد اداره دامپزشکی و تامین نیرو و امکانات آن از سوی اداره کل دامپزشکی استان سیستان وبلوچستان گامی موثر در کاهش و رفع مشکلات مردم منطقه بر داشته شود.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
1
4
درود و آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون الهی ...
خادم مردم در سیستان و بلوچستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
3
دکتر سیدمحمدامین حسینی یکی از بهترین نیروهای سازمان دامپزشکی است که دانش، عملکرد و صداقت کاری ایشان نشان از توانمندی های ارزشمند ایشان دارد،ضمن تبریک به ایشان که با حفظ سمت در مسئولیت معاون مدیر کل و رئیس اداره دامپزشکی چابهار،فعالیت در شهرستان دشتیاری را هم قبول کردند،توصیه ای برای مسئولین دامپزشکی کشور و استان سیستان و بلوچستان دارم که ایشان را در مسیر پر پیچ و خم و حساس مسئولیتی در سیستان و بلوچستان حمایت کنند و شاهد اصلاحات اساسی ساختاری در دامپزشکی خواهید بود.
خادم مردم در سیستان و بلوچستان
نظر شما
ادامه