کد خبر: ۷۱۴۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: متصدی یک کارخانه تولید خوراک دام و طیور به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی به 380 میلیون ریال جزای نقدی محکوم گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی سبزوار، رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار اظهار داشت: پیرو بازدید های مستمر و ماهیانه کارشناسان نظارت این شبکه از کارخانجات تولید خوراک دام و طیور این شهرستان، در یکی از کارخانه ها در کنسانتره تولیدی جهت مصرف دام از مواد اولیه غیر مجاز استفاده می شد که مواد اولیه غیر مجاز در محل کارخانه تا تعیین تکلیف توقیف گردید.

طی بازدید بعدی شاهد دخل و تصرف کارخانه در اموال توقیفی شدیم که پرونده جهت بررسی و پیگیری به مراجع قضایی ارجاع گردید.

«دکتر زید آبادی» در ادامه افزود: با استناد به مواد 663 و 688 کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی، متهم به جهت تهدید علیه بهداشت عمومی به پرداخت دویست میلیون ریال جزای نقدی و بابت دخالت در اموال توقیفی به پرداخت یکصد و هشتاد میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم گردید.

وی گفت: مواد اولیه و ترکیبات غیرمجاز در تولید خوراک دام سبب صدمه و عدم رشد و تولید کافی در دام و سبب خسارت اقتصادی به دامدار و همچنین به  جهت کاهش سیستم ایمنی ناشی از تغذیه نامناسب و دام دچار فقر غذایی و بیماری میگردد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کلینسین
|
United States of America
|
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
3
38تومن!
چه برخورد سنگینی...!
جا ابطال پروانه با چندر غاز جریمه باعث میشید باز این اتفاقا بیفته...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
2
سلام علیکم
باز خوبه محکوم شدن.کارخونه خوراک دام داریم که مسئول فنی نداره و اداره هم زورش نمیرسه مجابش کنه و خود اداره دامپزشکی مربوطه داره براش مجوز حمل میزنه.نمیدونم کارخونه باید بسته بشه یا اداره دامپزشکی شهرستان مربوطه باید تخته بشه.
اداره دامپزشکی همدست کافرمایان
یا حق
نظر شما
ادامه