کد خبر: ۷۱۲۵۱
مدیر عامل شرکت مزرعه حیات سبز در غرفه حکیم مهر:
«دکتر احمد احمدی» افزود: در حال حاضر واردکنندگان با مشکلات زیادی از جمله مساله گرفتن ارز، حواله‌جات ارزی و ترخیص کالاها روبرو هستند و متاسفانه شعار مسئولان با عملشان یکسان نیست ...

حکیم مهر: مدیر عامل شرکت مزرعه حیات سبز در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته، ضمن حضور در غرفه پایگاه خبری حکیم مهر، گفت: «برگزاری نمایشگاه‌ها یکی از الزامات حرکت رو به رشد تمام صنف‌هاست. اما متاسفانه چون دامداران و مرغداران ما عموما گرفتار هستند، شاهد استقبال خوبی نبودیم. دلیل آن هم این است که در انتهای زنجیره‌ها مشکل دارند و نمی‌توانند حضور فیزیکی فعالی داشته باشند.»

به گزارش حکیم مهر، «دکتر احمد احمدی» تصریح کرد:‌ «تنها راه حلی که بنده از ابتدا به آن اعتقاد داشتم، این است که سیستم‌های دولتی و نظاره‌گر، دست از اعمال نفوذ و دخالت‌های بی‌رویه بکشند و صنعت را به حال خود رها کنند. تنها از این طریق است که تولید و توزیع جایگاه خود را پیدا می‌کند.»

وی ادامه داد: «متاسفانه مشکلی که در حال حاضر در زمینه پخش داروهای دامپزشکی داریم، این است که شرایط هر روز سخت‌تراز روزهای قبل شده و سخت‌گیری‌ها بیشتر می‌شود.»

دکتر احمدی با تاکید بر اینکه دارو باید به صورت بهینه مصرف شود، خاطرنشان کرد: «به هر حال همه ما مصرف کنندگان لبنیات، گوشت و... هستیم و به نوعی از این بقایای دارویی استفاده می‌کنیم. لذا می‌بایست مصرف بهینه دارو کنترل شود.»

وی در پایان اضافه کرد: «در حال حاضر واردکنندگان با مشکلات زیادی از جمله مساله گرفتن ارز، حواله‌جات ارزی و ترخیص کالاها روبرو هستند و متاسفانه شعار مسئولان با عملشان یکسان نیست. اگرچه مدام از حمایت صحبت می‌کنند، اما من به شخصه حمایتی نمی‌بینم.»


نظر شما
ادامه