کد خبر: ۷۱۰۸۲
تعداد نظرات: ۴۶ نظر
رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
«دکتر حامد زارعی» با بیان اینکه تمام‌قد در حمایت از مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی ایستاده‌ام، افزود: به زودی اصلاحات قانونی در جهت حمایت از این شاغلین این حوزه انجام خواهد گرفت ...

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی در دیدار با کارکنان ستاد مرکزی این سازمان که مناسبت روز کارمند برگزار شد، به نقطه نظرات و مباحث مطروحه از طرف آنان پاسخ و نکات مهمی را مطرح نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی، «دکتر حامد زارعی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت را به دولتمردان و نیز روز پزشک را به همکاران حوزه طب و سلامت جامعه تبریک و تهنیت گفت.

وی همچنین با تبریک فرا رسیدن روز کارمند به پرسنل و کارکنان سازمان، اظهار داشت: سازمان نظام دامپزشکی به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی و مردم‌نهاد مطرح است اما به رغم این مسئله، رئیس این سازمان توسط بالاترین مقام تصمیم‌گیر دولت یعنی ریاست محترم جمهور انتخاب می‌شود که این تلاقی دولت و ملت به عنوان نقطه عطفی در نقش و جایگاه بی بدیل آن در سطح جامعه و کشور محسوب می‌شود.

دکتر زارعی با تقدیر و تشکر از رؤسا و مدیران قبلی سازمان نظام دامپزشکی که هرکدام به انحای مختلف در پیشبرد اهداف این سازمان نقش داشته‌اند، به انتظارات رئیس جمهور از سازمان نظام دامپزشکی که در متن حکم انتصاب رئیس این سازمان آمده است اشاره کرد و افزود: عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی و فساد ستیزی، قانون مداری، مفاد عهدنامه مدیران دولتی و نظارت دقیق و پیشبرد حسن امور دامپزشکی کشور از جمله برنامه‌ها و اهدافی که است که باید در سازمان نظام دامپزشکی به جدیت دنبال شود.

نیاز به یک ساختار جامع، مکانیزه و محکم در نظام دامپزشکی به شدت احساس می‌شود

ایشان تکریم ارباب رجوع و اصل مردم‌داری و احترام به مخاطبین و ذی‌نفعان را از دیگر اهداف و برنامه‌های سازمان نظام دامپزشکی برشمرد و گفت: با اینکه در گذشته کارها و خدمات خوبی ارائه شده اما انتظارات و توقعات بسیار فراتر از اینهاست چراکه نیاز به یک ساختار جامع، مکانیزه و محکم در نظام دامپزشکی به شدت احساس می‌شود که این لازمه این امر، اصلاح ساختار و تشکیلات، بازتعریف بنیان و اساس سازمان بر مبنای شیوه‌های نوین و ترسیم چشم‌انداز و اهداف جدید است که با همت و تلاش مضاعف تمامی کارکنان و ارکان سازمان دست یافتنی خواهد بود.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی برگزاری جلسات متعدد شورای مرکزی در ۴۰ روز اخیر و تصویب و اجرای حدود ۶۰ مصوبه در آن را بیانگر همین رویکرد دانست و اظهار داشت: در آینده نزدیک با تداوم فعالیت‌ها و اقدامات لازم، سازمان نظام دامپزشکی به ساختاری منظم و سازمانی پویا و چابک بدل خواهد شد.

باید بهترین امکانات، رفاهیات، دستمزد و شأن و منزلت اجتماعی از آن اعضای فرهیخته نظام دامپزشکی باشد

وی در ادامه، نظام‌مندی و انضباط درون سازمانی، پاسداشت از حیطه و مسئولیت حقوقی سازمان، معیشت و امور رفاهی همکاران و اعضای سازمان نظام دامپزشکی را از جمله اولویت‌های کاری مهم خود عنوان کرد و افزود: ما در سازمان نظام دامپزشکی به هیچ وجه ویژه‌خواری را نمی‌پذیریم و در این بین تفاوتی بین ارکان استانی و ستاد مرکزی سازمان قائل نخواهیم شد و همه باید در غالب عدالت محوری و مبنای درست قرار گیرند که در این راستا احکام حقوقی در ستاد و استان‌ها اصلاح و ابلاغ شده است.

دکتر زارعی افزود: ما نباید به حداقل‌ها قناعت کنیم بلکه باید بهترین امکانات، رفاهیات، دستمزد و شأن و منزلت اجتماعی از آن اعضای فرهیخته نظام دامپزشکی باشد، چراکه این اعضای خدوم برای تأمین امنیت مواد غذایی و حفظ سلامت و بهداشت جامعه از جان مایه می‌گذارند؛ در واقع هنگامی که عضو و یا همکاری جان خود را در راه نیل به اهداف عالیه دامپزشکی که همانا حفظ و حراست از بهداشت و سلامت عمومی جامعه است از دست می‌دهد، وظیفه ما را برای حمایت از این قشر خدوم، خانواده‌اش، جایگاه، شأن و منزلت اجتماعی‌اش دو چندان می‌کند.

مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی از مظلومترین و در عین حال کارآمدترین اعضای نظام دامپزشکی هستند

دکتر زارعی در بخش دیگری از سخنان خود به دغدغه مسئولین فنی بهداشتی اشاره کرد و گفت: به زودی اصلاحات قانونی در جهت حمایت از این شاغلین این حوزه انجام خواهد گرفت تا در آینده نزدیک شاهد در اختیار داشتن قانونی صحیح، درست و متقن باشیم، به نحوی که هرکسی نتواند به راحتی تفسیر دلبخواه خود را از متن آن داشته باشد.

وی در خصوص ماده ۱۹ آئین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی اظهار داشت: مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی یکی از مظلومترین و در عین حال کارآمدترین اعضای نظام دامپزشکی هستند که بر طبق قانون، وظیفه خطیر سلامت و تأمین امنیت سبد غذایی خانواده‌ با منشأ دامی را عهده‌دار هستند و بر طبق همین قانون، مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی ما به هیچ عنوان نباید از کارفرما حقوق دریافت کنند که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به زودی این امر در تهران و انشاءالله در سایر نقاط کشور عملیاتی خواهد شد.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی گفت: در مبحث ماده 19 رعایت سه اصل ضروری است؛ اولا رابطه مالی بین مسئول فنی و ناظر بهداشتی و کارفرما نباید برقرار باشد، ثانیاً به هیچ وجه نباید مسئول فنی و ناظر بهداشتی یکجای ثابت بمانند چراکه وقتی حقوقشان را از ما دریافت می‌کنند، ناگزیر باید از سیستم چرخشی مورد نظر ما نیز پیروی کنند که به این ترتیب دغدغه همگان در این مورد برطرف شود و اما نکته سوم که بسیار حائز اهمیت است این که ما به هیچ عنوان نباید مسئول فنی و ناظر بهداشتی غیرعملیاتی و غیر کارا را به خدمت بگیریم؛ در واقع صلاحیت افراد غیر توانمند را تأیید نخواهیم کرد و این افراد ملزم به گذراندن دوره‌های بازآموزی و کسب مهارت‌های لازم در حوزه کاری مربوطه خواهند بود.

دکتر زارعی افزود: طبیعی است که دانش‌آموخته‌های جدید در ابتدای کار تجربه چندانی ندارند در نتیجه برای ورود به بازار کار نیازمند آموزش و بازآموزی دانش خود در حین فعالیت حرفه‌ای خواهند بود.

وی در ادامه گفت: ما در سازمان نظام دامپزشکی در حال تهیه و تدوین پروتکلی برای آموزش دانش‌آموختگان جوان دانشگاهی هستیم تا پس از تأیید صلاحیت و توانمندسازی آنان، نسبت به اعزام به مراکز مختلف حرف دامپزشکی مانند کشتارگاه‌ها، مراکز فرآوری، فارم‌ها و دیگر مراکز اقدام شود.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی تصریح کرد: پس در صورتی می‌توانیم کارفرما را ملزم به اعطای دستمزد بالا به مسئول فنی بهداشتی کنیم و از طرفی با مخالفت آن روبرو نشویم که اعضای ما مهارت، دانش کامل و تجربه کافی برای حضور در مراکز مختلف کاری و حرفه‌ای را داشته باشند. البته تمامی دانش‌آموختگان ما از دانش کافی برای کار در سطوح مختلف برخوردارند اما شاید نیاز به تجربه و مهارت بیشتر برای فعالیت داشته باشند.

دکتر زارعی افزود: هنگامی که در طول ۱۰ سال گذشته شاهد هستیم که رعایت اصل یک قانون و یا مصوبه محل مناقشه است، باید بدانیم که قطعاً یک جای کار ایراد اساسی دارد، مثلاً در همین مبحث ماده ۱۹ آیین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی که شاهد تفاسیر مختلف و بعضاً غلطی در طول این چند سال بوده‌ایم.

وی ادامه داد: ذکر این نکته هم ضروری است که تنها وظیفه نظام دامپزشکی در مبحث ماده ۱۹ آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی صرفاً تأیید صلاحیت حرفه‌ای همکاران است چرا که فرآیندهای صدور پروانه اشتغال، اعلام تعرفه و ابلاغ سیاست‌های حاکمیتی بر عهده سازمان محترم دامپزشکی است و فقط تأیید صلاحیت همکاران دامپزشک بر عهده سازمان نظام دامپزشکی است.

تمامقد در حمایت از مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی ایستاده‌ام

دکتر زارعی اذعان داشت: امسال سازمان نظام دامپزشکی بر خلاف سنوات قبل بدون هماهنگی با وزارت جهاد کشاورزی، سازمان دامپزشکی کشور و کارفرماها یک تعرفه‌ای را ابلاغ و در واقع تفسیر جدیدی را ارائه داد که البته ضمانت اجرایی نداشت و هنوز هم محلق مناقشه است که این امر منجر به بروز تنش و درگیری درون صنفی شد که در نهایت نیز به ضرر مسئولین فنی بهداشتی تمام شده است چراکه شاهدیم گاهاً با گذشت ۶ ماه از سال، هنوز برخی از همکاران قرارداد خود را ثبت ننموده‌اند.

وی افزود: بنده امروز به صراحت به تمامی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی و انجمن‌های صنفی این اطمینان را می‌دهم که اجازه نخواهیم داد حق کسی در این میان ضایع شود و تمام‌قد در حمایت از آنها ایستاده‌ام اما به حق و طبق ضوابط، یعنی ناظر و مسئول فنی بهداشتی ما شرایط و الزامات لازم علمی و عملی کافی برای کار در مراکز ماده ۱۹ را دارا باشند که البته وظیفه آموزش و بالا بردن مهارت فنی و تأیید صلاحیت آنان با ما است.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی در پایان پای صحبت همکاران ستاد مرکزی سازمان نشست و به نقطه نظرات و مباحث مطروحه از طرف آنان را پاسخ داد.


انتشار یافته: ۴۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۸
همکار دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
1
26
با توجه به اولویت و اهمیت موضوع "پاکدستی و فسادستیزی" که دقیقاً در متن حکم انتصاب آمده خواهشاً رئیس محترم گزارش دقیقی از دریافتی های شوراهای نظام دامپزشکی استانها از اعضا و محل هزینه کرد آنها را در اجرای اصل شفاف سازی گزارش بفرمایند. این یک خواسته عمومی اعضای بزرگ دامپزشکی از سایت وزین حکیم مهر است که موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری و اطلاع رسانی فرمایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
واقعا نیاز هست همچین اقدامی صورت بگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
در بدو ورود جناب دکتر زارعی در خصوص فساد ستیزی اقدام شایسته ای انجام شد ولی به نظر میرسد به یکباره متوقف گردید یا اگر ادامه داشته اطلاع رسانی انجام نشد. به عنوان مثال سرنوشت افرادی که پرداخت غیرمتعارف داشتند چه شد؟ آیا روند پرداختها متوقف گردید؟ آیا مبالغ دریافتی قبل به خزانه بازگشت داده شد؟ آیا محرومیتی برای ایشان در نظر گرفته شده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
در استان .......... برای صدور پروانه تاسیس داروخانه دامپزشکی امضای طلایی وجود دارد و صدور پروانه گزینشی انجام میشود، از مسوولین تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی کنند.
همکاری که حق عضویت میده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
این خواسته به حق اعضا هست که بدونند پول های نظام دامپزشکی چگونه هزینه میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
لطفا صورت حقوق و دریافتی کارمندان و مدیران نظام را منتشر کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
فیش حقوقی تمام اعضای نظام و مدیران کل رو بزارن همگی ببینن.
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
9
10
یکی از بهترین روش ها همین است که حق انتخاب از شرکت گرفته بشه و با توجه به نظر سازمان نظام دامپزشکی چرخشی بشه . البته کسی این را اجرا نخواهد کرد و در حد یک نظریه باقی خواهد ماند .
دکتر xy
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
4
20
سیستم چرخشی ! مثلا مسئول فنی کشتارگاه طیور یا دام رو که چندین سال تجربه دارد و خبره اینکار هستش رو میفرستید مسئول فنی استخرهای پرورش ماهی شود؟!؟!
یا اینکه مثلا مسئول فنی که سالهاست کار طیور انجام میدهد و علاقه و انگیزه برای کار طیور را دارد رو میفرستید کارگاه بسته بندی گوشت ؟! واضح مصاحبه کنید لطفا
سیستم چرخشی من رو یاد فوتسال میاندازد نه حرفه و شغل دامپزشکی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
سلام بر حکیم مهر
سیستم چرخشی یعنی مسئول فنی حق ندارد با مالک کشتارگاه ساخت و پاخت کند. بهترین کار ممکن هست. امیدوارم عملی بشه. از همکاران خودم سراغ دارم که ده برابر حقوقش رو از راه های غیر قانونی و بر حسب حمایت کارفرما از کشتارگاه طیور درمیارن. اتفاقا سیستم چرخشی برای حذف ابن خلافها عالیه. سپاس از رئیس محترم نظام
درود
دکتر xy
| United States of America |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
عجب . نیمه خالی لیوان رو ندیده بودم . ما که همیشه با کارفرما بخاطر اجرای قوانین و زیر بار نرفتن خواسته های کارفرما درگیری داریم. کارفرما دوست دارد ما نباشیم
همکار دامپزشک
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
3
33
خب هیچی دیگه، همین یخرده امنیت شغلی و روانی رو هم که مسئول فنیا دارن شما با چرخشی کردنشون بگیرید ازشون، اصن فکر کردید چکار میکنید؟ خب شاید یه همکاری خونشو نزدیک محل کارش اجاره کرده باشه، یا اصن نخواد کلی هزینه ترددش کنه در ماه. میخواین مثلا فلان همکار مسئول فنی رو از کشتارگاه رباط کریم بفرستید مثلا ورامین و پاکدشت؟ یا مثلا یه همکار دامپزشکی که توی شهرشون کلن یدونه کارگاه بسته بندی هست و اونجا مشغوله رو بفرستید یه شهر دیگه برای کار؟ تازه اگر طبق تعرفه پرداخت بشه حقوق مسئول فنی بازم کلی دردسر جدید و هزینه تراشی جدید دارید ایجاد میکنید. غم اینجاست که 90 درصد کسایی که تو اون سازمان نظام و شوراش وغیره مشغولن یک بار طعم کار به عنوان مسئول فنی رو نچشیدن، اصن متوجه نیستن چی میگن.
منظور این جمله رو که اگر قراره ما حقوق مسئول فنیا رو بدیم پس هرطور ما بخوایمه رو متوجه نمیشم!!!!!! شما صرفا باید امانت دار مبالغ واریزی باشید. واقعا خسته نباشید که مثل شرکت نظام سبز.... ................. و در ضمن با کلی تاخیر هر ماه حقوقا رو قراره واریز کنید. قطعا برنامتون همینه. از همین تریبون در جواب اینکه انجام این روند هزینه داره و فقط شما کارمزد میگیرید رو باید اینطور بدم که شما یکبار در سال دارید حق عضویت میگیرید. بدون ارائه خدمات خاصی!!! فقط یه هزینه چاپ و ارسال کارته که ناچیز در میاد براتون، کارمزدا رو بی زحمت از روی همون حق عضویت سالانه کم کنید.
و نکته دیگه هم اینکه کجای اینهمه کارگاه و کنگره و همایش و.... کمکی به بالابردن سطح علمی همکارا کرده؟ فقط منبعی برای کسب درآمد نظام و یسری شرکت شده. که اگر نیاز اجباری به امتیاز رو بردارید قطعا این ........ هم راکد میشه. تنها جایی که یکم آموزشا بدرد بخور بوده بخش دام کوچک بوده. باید جاهای دیگه به فکر درآمد زایی ............. باشید...................
باید خیلی از قوانین و روندهای این حوزه تغییر کنه تا شرایط درست شه.باید دید همکار دولتی دامپزشک به همکار بخش خصوصی تغییر کنه، باید همه مثل علوم پزشکی بشینیم روی یک سفره و از منافع هم دفاع و حمایت کنیم.
....................... درکی ندارند از بخش خصوصی و نگاهشون همواره از بالاست و یا افراد واقعا پرتوانی که از بخش خصوصی در نظام فعالند و به هیچ عنوان مطلوبشون نیست چیزی اصلاح بشه و ذینفعن، تغییرات موثر و درست دور از انتظاره و این چرخه معیوب ادامه خواهد داشت. واقعا یکی از ساده ترین راه حل ها اینه که ابتدا ساختار نظام و شورای مرکزیش .............. جمعی از نمایندگان انجمن های فعال در حوزه دامپزشکی باشه و بعلاوه یکسری نمایندگان دولتی، که تعداد خصوصی ها بسیار بچربه به بخش دولتی. مثل کاری که توی اتاق اصناف داره انجام میشه. کلی رییس صنف و اتحادیه دور هم میان یک نفر رو از خودشون به عنوان رییس اتاق اصناف به صنعت و معدن معرفی میکنند و محکم از حقوق خودشون و همکاراشون در مرحله اول و در ادامه حقوق مشتریاشون در وهله دوم دفاع میکنند. ببخشیدا ولی ماها که ادعای تحصیلکرده بودن و... داریم حتی اساسنامه ها و قوانینمون از اتحادیه هایی که زمان تشکیلشون توسط یک عده بازاری که از نظر آکادمیک حتی تحصیلاتی نداشتند هم ضعیف تره. ما حتی در خیلی از بخش های فعالیت همکاران در بخش خصوصی انجمن هم نداریم. باید یطوری باشه که بتونن این افراد از حقوق همکارای بخش خودشون دفاع کنند. ..................... پیشنهاد میکنم اگر میخوان راجع به هرچیزی صحبت کنند قبلش چند مشاور فعال در همان حوزه را دعوت کنند و ازشون اطلاعات دقیقتری کسب کنند. ..................... یا حق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
خیلی عالی بود نظرتون
ممنون که وقت گذاشتید و در حمایت از همه نوشتید
...................
همکار همکار دامپزشک
| Switzerland |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
حرف حساب رو شما زدی همکار عزیز
.............. این مصوبات و قوانین ........ نه تنها دستاوردی نداره و گره‌ی باز نمیکنه که فقط وقت و هزینه تلف می‌کنه، ............
مشورت کردن با فعالین هر بخش که چالشهای اون بخش رو بهتر از همه میدونن خیلی مسئله مهمیه
متخصص ظیور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
دقیقا درست میفرمایید تمام پازل های زندگی و اجاره خونه و... رو برحسب محل کار چیدیم همین یه ذره امنیت روانی و شغلی مسیولین فنی رو هم بگیرین..................
دکتر دلیران تنگستان مقیم
|
United States of America
|
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
9
8
خیلی هم عالی، من واحدی میشناسم که سالهاست با کارفرما ساخت و پاخت دارن و نه مسئول فنی میاد نه کارفرما به اون کاری داره مهر اونجاست یکی از کارخانه های خوراک دام مطرح کشور بعد ما نه کارفرما حقوق بده داریم نه هم جیم میزنیم همش هم تو دعوا هستیم
پاسخ ها
دکتر xy
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
همکار عزیز ما هم دعوا داریم با کارفرماها. بخاطر حقوق ندادن و دخالت های بیجایشان در کار نظارتمان. حرکت چرخشی توی سیستم وزارت بهداشت به علت مراکز متعدد درمانی جواب میدهد نه دامپزشکی. مگر در سیستم نظارت دامپزشکی چه تعداد مراکز تولیدی وجود دارد که میخواهند چرخشی ما رو بچرخونند. تنها راه این هستش که حقوق رو غیر مستقیم از کارفرما بگیریم و کارفرما هیچگونه نقشی در انتخاب مسئول فنی نداشته باشد.
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
4
16
مگه تیم والیباله که چرخشی باشه
.............................
............. تعرفه و ماده 19 را اجرایی کنید .....................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
اون کارفرما که ساخت و پاخت کرده با نفز بعدی هم قطعا ساخت و پاخت میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
4
5
معنی چرخشی نامفهومه
کارمند
|
France
|
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
0
15
این یک ماه حقوق مزایا وزیر جهاد گفته بود سرکاری بود چون هیچ‌یک از استان هااجرا نکردن دست به سر کردن کارمندان را
ناشناس
|
France
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
7
4
اشکال نداره اتفاقا پیشنهاد خوبی است
اما باس تکلیف حقوق مشخص بشه حقوقی ک نظام تعیین میکنه اگر توانش رو داره از کارفرما بگیره بده مسئول فنی چرخشی می‌خواد بکنه بکنه
دامپشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
0
4
سلام بنظرم مشکلات مسئولین فنی ریشه ای تر هست خودم هنوز از دو مرکز قبلی حقوق نگرفتم چطوری میشه چرخشی بشه
دامپزشک دهه هفتاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
0
4
یعنی از دید مدیریتی با برقراری چرخش فساد کم می شود ؟؟
در برقراری چرخش مشکلات مدیریتی و شکایت ها و اعتراضات همکاران و کارفرمایان خیلی خیلی بیشتر خواهد شد
اساسا اگر فساد و تبانی هست بیشتر ناشی از سوء مدیریت و عدم نظارت سیستم های نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی کشور می باشد .
جناب اقای دکتر زارعی لطف کنید به سیستم های دیگر کشورهای موفق دنیا نگاه کنید ، در هیچ کشوری مسوولین فنی چرخی ندارند
..............................
مسوولین فنی دردسرها و مشکلات ریشه ای دارند و در نتیجه دور از منطق ما از زیر بار مسوولیت شانه خالی کرده و مشکل را بر دوش این بندگان خدا قرار دهیم
پدر سه بچه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
0
3
دوستانی که پارتی دارند واقعا جاشون خوبه مهر در کشوی کارفرماست
دامپزشک روستایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
8
1
با درود و احترام, ضمن تشکر از حکیم مهر...
من به عنوان یک ناظر بهداشتی و عضوی از خانواده دامپزشکی برای آینده ای روشن دست آقای دکتر زارعی را به گرمی میفشارم و اعلام حمایت میکنم, بیایید و همدیگر را حمایت کنیم ....موفق و پیروز باشید..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
0
6
در همه مقاطع زمانی،چه قبل از انقلاب وچه بعد از آن، مجموعه معاونین وکارکنان وزارت جهاد کشاورزی با پیشرفت دامپزشکی و ‌دامپزشکان مخالف بوده اند واگر هم وزیری در ابتدای صدارتش از مجموعه دامپزشکی تعریف ، تمجید یا حمایتی کرده است، همان معاونان و متصدیان وزارتخانه،با انواع ‌اقسام روش‌ها، نظر وزیر را عوض کرده اند. با این روند ‌و دیدگاه ضد دامپزشکی حاکم بر وزارت جهادکشاورزی،سئوال این است که چگونه رئیس سازمان نظام دامپزشکی و ایضا رئیس سازمان دامپزشکی کشورکه احکامشان را وزیر جهادکشاورزی می زند، می توانندخلاف نظر وزیر عمل نمایند و جایگاه دامپزشکی را ارتقا بدهند
سید شهرام میرزمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
0
5
رئیس سازمان نظام هر مطلبی که بیان می کند باید با مبانی علمی و مطالعه دقیق و اخذ نظر همه ذینفعان منطبق باشد و پس از تدوین یک طرح و برنامه جامع در ارتباط با یک مشکل برنامه سازمان را اعلام شود
اول ایشان باید ببینید کجا قرار گرقته و سازمان تحت امرشان در چه وضعیتی با توجه به عوامل درون سازمان و در محیط کشور و بین المللی قرار دارد و سپس یک برنامه راهبری ۱۴ ساله برای توسعه دامپزشکی در بخش خصوصی با حضور همه ذینفعان و با تقسیم کار ملی طراحی و تدوین نماید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
برنامه راهبردی ۱۴ ساله !!!؟ این حجم از علایق شخصی رو طبق کدوم مرجع عنوان کردین آقا ؟ همین جور بافتن و شکافتن، دامپزشکی رو لطیفه خاص و عام کرده. ............................
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
نه آقای قیصر بیگی فقططط و فقط تو بخش‌خصوصی رو میشناسی !!بقیه بلد نیستن!!!! والا این حکیم مهر به یه عده چنان میدون میده طرف فکر میکنه ..................!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
2
1
مسئولین فنی کشتارگاه های دامی میشناسم که خرید و فروش های زیادی میکنن و باید این جلوش گرفته بشه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
مسئول نظارت دولتی میشناسم با کارفرما کشتارگاه دام زد و بند دارد. معاون اداره میشناسم به گرفتن رشوه معروف هستش. الان یقه مسئول فنی رو گرفتید ؟!؟!؟
متخصص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
0
6
مگه تیم بازی هست که چرخشی باشه
دامپزشک از فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
0
3
ما که قریب به 13 سال است با بازی ماده 19 وماده18 جان به لب شده ایم ودیگر خانواده هایمان هم ما را تحویل نمی گیرند ............ با ابروی قشر زحمتکش مسئول فنی بهداشتی بازی نکنید وقانون را اجرا نمایید
یک همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
1
2
................... کاری کنید در جایی که هستیم ثابت بمونیم و پیشترفت کنیم.امنیت شغلی با ثبات به دست میاد.وگرنه کارگر و کارفرما میگن این دکتر دو روز اینجاست و میره پدر جدمونم در میارن....
یک همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
1
2
کاش یه جلسه با همکاران بخش خصوصی میگذاشتید و نظر ماهم می پرسیدین...یا حداقل می نوشتیم یا ایمیل می شد براتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
0
4
چه ایده ناپخته و خام و دردسر سازی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
شما ایده‌ پخته و کم درد سر داری ؟اصلا حال پیگیری داری؟؟همینجا شماره بده وگرنه ساکت شو
کامیاب قیصربیگی
| United States of America |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
سلام.اقای ناشناس،اگر یک ذره شرف داری ،شجاعت نداری حتی اسمت را بنویسی ،بعد از دیگران برنامه می خوای ،کاش حکیم نامهربان چهره واقعی شما را نمایان می کرد،دقیقا در همان ساعت هم برای بنده کامنت گذاشتی، ....... اصلا خوب نیست.
یک ذره مرد باش ،بیا ببینیم چند مرده حلاجی ..............
ایوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
از این ایده های پخته و دردسر نساز خیلی‌ها گفته اند و به جایی نرسیده عمو جون حرف زدن در مورد مشکلات دامپزشکی رو همه بلدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
0
4
موضوعی که هیچ ارتباطی به شورای نظام نداره و میخوان بهش ورود کنن، جالبه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
0
1
با تشکر از حکیم مهر
متاسفانه در استان ......... نظام دامپزشکی در صدور پروانه سلیقه‌ای عمل می‌کند و بواسطه اینکه صلاحیت و اختیارات گسترده به آنها عطا شده باعث بوجود سواستفاده آنها از موقعیت شغلی می شود.
حکیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
2
1
این اظهارات نشون میده که متاسفانه رئیس جدید نظام دامپزشکی اتفاقا چهره محترم و فرد قابل احترامی هستند ...............
انشااله در ادامه با درک صحیح از معضلات و مشکلات درون صنفی به اظهار نظر بپردازند- حکیمی بخش خصوصی دامپزشکی از سمنان
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
1
آقا این هفته برنامه ریزی کنید هفته ای یک بار تشریف بیارید با کارفرما رودر رو صحبت کنید اوضاع حسابی خراب است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
2
................. من بعنوان مسول فنی مخالف هستم. جایی رو که من ساختم و بهداشت ش و به نحو احسن پیش بردم و بارها مورد تشویق قرار گرفتم دو دستی تقدیم شما و همکارانتون نمیکنم. اگر توانایی دارید حقوق مارو درست کنید الان کارگر از مسول فنی درآمدش بیشتره.
در ثانی ایاب و زهاب ها رو بعهده بگیرید.
......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
0
1
شما استاد سانسور هستید. اگر دردی وجود داره گوش شنوا داشته باشید و مسئله رو حل کنید نه اینکه با دست بردن در نظرات همکارتونو دلسرد
نظر شما
ادامه