کد خبر: ۷۱۰۲۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر: «دکتر سید محمدامین حسینی» با صدور حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان به عنوان معاون مدیرکل و رئیس اداره دامپزشکی چابهار منصوب و معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، حسینی دارای مدارک تحصیلی دکترای عمومی دامپزشکی، کارشناسی حقوق، کارشناسی مدیریت دولتی و با سابقه فعالیت 10 سال در استان سیستان و بلوچستان است.

وی پیش از این در سمت‌های، مسئول فنی و بهداشتی دامپزشکی، کارشناس صندوق بیمه کشاورزی و کارشناس سازمان نظام دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، کارشناس مسئول نظارت بر بهداشت عمومی و فرآورده های خام دامی اداره دامپزشکی شهرستان ایرانشهر، ریاست اداره دامپزشکی شهرستان ایرانشهر و سرپرست معاونت اداره کل و اداره دامپزشکی شهرستان چابهار مشغول به خدمت بوده است.

چاپ ۱۳ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی و خارجی از جمله فعالیت های علمی پژوهشی وی است و سابقه تدریس سه سال در مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی بلوچستان، سابقه چهار سال ریاست شورای کار در شهرستان ایرانشهر از دیگر فعالیت های دکتر حسینی است.

همچنین رئیس جدید اداره دامپزشکی چابهار مفتخر به دریافت تقدیرنامه در جشنواره دانشجویان ممتاز، مبتکر و نوآور بسیجی و دریافت ۴۸ لوح سپاس و تقدیرنامه از مسئولان سازمان دامپزشکی کشور و مسئولان ارشد در استان سیستان و بلوچستان است.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
1
8
انتصاب دکتر سیدمحمدامین حسینی را به ریاست دامپزشکی چابهار تبریک عرض میکنم امیدوارم موفق و پیروز باشند.
دامپزشک بخش خصوصی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
3
10
ضمن عرض تبریک بابت این انتصاب ارزشمند به جامعه دامپزشکی کشور،هرچند به عنوان مسئول فنی بخش خصوصی از آقای دکتر حسینی تذکر هم گرفته ام ولی شهادت میدهم که یه آدم جدی و مصمم مثل ایشان میتونه مشکلات منطقه رو برطرف کنه و از اولین روزهای کاری ایشان تغییر و تحول مثبت کاملا مشهود بوده و اقدامات ایشان باعث افتخار استان و حتی سازمان دامپزشکی هست.آرزو میکنم ایشان بتواند در برابر منفعت طلبان و مافیاهای مختلف چه در سیستم دامپزشکی و چه در خارج از سیستم دامپزشکی موفق و سربلند باشه
دکتر فرهاد عربی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
1
9
تبریک به دوست عزیزم دکتر حسینی و آرزوی موفقیت برای ایشان
دانشجوی phd دانشگاه تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
0
12
با عرض تبریک خدمت دکتر حسینی
از همه مخاطبان و همکاران تقاضا دارم جهت شادی روح دکتر میرلاشاری عزیز رئیس اسبق شبکه چابهار و همکار فقیدمان فاتحه ای قرائت فرمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
2
7
چابهار را به اسم بزرگانی چون جناب آقای دکتر رفیعی پور و مرحوم دکتر میرلاشاری می شناسیم .
نظر شما
ادامه