کد خبر: ۷۱۰۱۶
تعداد نظرات: ۶ نظر

حکیم مهر: مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید شبکه دامپزشکی مشهد برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی ‌ضمن تبریک هفته دولت گفت: امنیت غذایی مولفه ای مهم در توسعه کشورهاست و وجود غذای سالم و کافی نشان از امنیت غذایی جامعه دارد که سلامت آن به دامپرشکی بر می گردد و حتی کفایت غذا نیز به نوعی به دامپرشکی بر می گردد که با صیانت از سرمایه دامی. در تولید فردا نقش ایفا می کند.

«دکتر جواد اعلمی» در مراسم تکریم و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد اظهار کرد: ما تامین کننده سلامت غذا در بخش های مختلف تولید و توزیع هستیم و حجم بالایی از این موارد در مشهد در حال انجام است.

مردم حق دارند از فرآورده های خام دامی سالم استفاده کنند و این وظیفه برعهده دامپزشکی است.

وی یادآور شد: مشهد دارای شرایط خاص و دارای حساسیت بالایی است چرا که تامین غذای سالم برای زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام بسیار ضروری است.

اعلمی گفت: زحمات دکتر جوادی نژاد قابل تقدیر است و دکتر سیاح نیز دارای وظیفه سنگینی است.

دکتر محمود جوادی نژاد نیز در این مراسم گفت۴ سال و ۶ ماه و ۱۰ روز در این جایگاه، خدمت کردم و در این جایگاه در کنار همکاران بخش خصوصی و دولتی فعالیت داشتم.

وی عنوان کرد: در بحبوحه آنفلوآنزای سال ۹۶ توانستیم با تلاش همکاران خود، کمترین درگیری و تلفات را داشته باشیم.

جوادی نژاد افزود: در حوزه نظارت بر سلامت فرآورده های خام دامی با وجود ۵۵۰۰ واحد تولید و عرضه و ۶۷۰ تن فرآورده خام تولیدی شهر را کنترل کردیم و در حوزه  مبارزه با بیماریهای دامی، اقدامات مناسبی انجام شد و در بخش دارو و درمان نیز با همکاری انجمن های صنفی اقدامات خوبی صورت گرفت از جمله کنترل دقیق و معدوم سازی پسماندهای مراکز دامپزشکی .

دکتر محمد سیاح نیز در مراسم گفت:مشهد داری ظرفیت های بسیار بالایی در بخش های مختلف است و به ویژه مصرف بالای مواد غذایی توسط زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام، وظیفه سختی را بر عهده دامپرشکی می گذارد و لذا کار دامپزشکی در ارتباط مستقیم با سلامت جامعه است.

وی اظهار کرد: ماموریت ما در وهله اول، حفظ منافع ملی از طریق تامین سلامت دام و صیانت از سرمایه دامی است و سپس، کنترل هرچه بیشتر بیمازی های دامی و کاهش کانون بیمازی های دامی و مشترک.

سیاح افزود: کار دامپزشکی کاملا فرایندی و پیچیده است و فرایندی بودن فعالیت های ما به معنی انجام امور تحت سامانه های هوشمند و شفاف است.

وی یادآور شد: در زمینه جهاد تبیین با هدف نمایش فعالیت های دامپزشکی، با تمام قوا بایستی وارد میدان شویم.

در پایان این مراسم، دکتر محمد سیاح لایین به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی مشهد معرفی و از زحمات دکتر جوادی نژاد در این عنوان، تقدیر شد.



انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکترمهرداد ملایی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
17
4
ان شاالله جناب دکتر سیاح رو در درجات بالاتر ببینیم که الحق و الانصاف شایسته ایشان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
17
3
خدا کنه اخلاق مداری برگرده دوباره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
4
3
دکتر سیاح واقعا انسان شریفی هستند
بنده از دوران دانشجویی ایشان را میشناسم
امیدوارم در دوره ریاست ایشان کارهای اداری هنگام مراجعه به اداره کمی تسریع شود و ارباب رجوع برای یک درخواست جزیی ساعتها معطل نشود
البته اقای دکتر جوادی نژاد هم همیشه درب اتاقشان به روی ارباب رجوع باز بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
2
5
قطعا تو همین روز اول دلگرم شدیم چراکه رئیس ابتدا بایست اخلاق مدار باشد و کارمند ان رو محترم بشمارد چیزی که فراموش شده بود اخیرا و طی این چند سال. امدنشان را به فال نیک می گیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
1
2
ماشالله آقای دکتر سیاح لایین
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
0
1
دکتر سیاح لایق ترین مدیر در شهرستان مشهد بین تمامی ادارات هست خداوند حفظشان کند.
نظر شما
ادامه