کد خبر: ۷۰۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران یک قلاده خرس قهوه‌ای را که در تله سیمی گرفتار شده بود نجات دادند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «مسلم آهنگری» فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست استان شب گذشته، طی گزارش دریافتی محیط بانان سنگده مبنی بر به دام افتادن یک قلاده خرس قهوه‌ای در تله سیمی در حاشیه یکی از روستا‌های منطقه دودانگه، به همراه دامپزشک معتمد به منطقه اعزام و با همکاری محیط بانان منطقه و با تلاش فراوان موفق شدند تا نسبت به آزاد سازی خرس اقدام و پس از اطمینان از سلامت حیوان، آن را در منطقه جنگلی وزملا رها سازی کنند.

او افزود: حیوانات وحشی به علت گرسنگی به باغات و زمین‌های کشاورزی اطراف روستا‌ها پناه می‌برند و در تله‌های سیمی که توسط بعضی از کشاورزان در معبر و گذرگاه‌های عبور حیوانات تعبیه می‌شود، گرفتار می‌شوند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران از کشاورزان و باغداران خواست تا از تعبیه هر گونه تله‌های سیمی خودداری و محیط بانان را در حفاظت از گونه‌های حیات وحش یاری کنند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Turkiye
|
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
0
1
خدایا خودت همواره مواظب حیوانات حیات وحش باش، چرا ما انسانها اینگونه باید سبب ازار این حیوانات شویم یا باعث از بین رفتن انها شویم، باید فرهنگ سازی صورت گیرد.
نظر شما
ادامه