کد خبر: ۷۰۶۲۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر: فرماندار مراغه روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مراغه اظهار داشت: مسئولان نباید وام‌دار هیچ نهاد و یا مجموعه خصوصی باشند و باید چهارچوب قانون را حفظ و برابر مقررات اقدام کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرانا، «داود اسدیان» بیان کرد: در نخستین روزهای کاری به عنوان فرماندار به کشتارگاه مراغه مراجعه کردم و متاسفانه وضعیت مجموعه غیرقابل قبول بود و مشکلاتی بسیاری داشت.

وی ادامه داد: از نظر سلامت غذایی، بهداشت محیط و مدیریت کشتارگاه مشکلاتی را شاهد بودیم و از این رو از دستگاه‌های متولی به خصوص دامپزشکی انتظار برخورد قاطع داشتیم.

فرماندار مراغه  تاکید کرد: سلامت مردم و تامین امنیت غذایی از جمله اولویت‌های ماست و هم از تمامی مجموعه ها حمایت می کنیم و هم اگر تخلفاتی داشته باشند برخورد خواهیم کرد و در راستای دفاع از حقوق مردم با کسی تعارف نداریم.

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم گفت: خدمات و فعالیت‌های دامپزشکی به صورت مستمر است و حتی در دور افتاده‌ترین مناطق خدمات می دهیم.

«دکتر امیرحسین بهداد» اضافه کرد: متاسفانه در دوره‌های قبل نگاه‌های سیاسی در شهرستان موجب شده بود که نتوانیم به مشکلات کشتارگاه به صورت جدی ورود و رسیدگی کنیم اما خوشبختانه فرماندار فعلی شهرستان با نگاه و رویکرد جدید و حمایت منطقی به فکر حل مشکلات بوده و این نگاه قابل تحسین است.

وی اعلام کرد: رفع مشکلات کشتارگاه مراغه نیاز به خرد جمعی دارد و حل آن‌ ها به تنهایی از عهده دامپزشکی خارج است و باید تمامی دستگاه‌های متولی پای کار باشند.

در این مراسم از زحمات ۱۰ ساله «دکتر علی پاشایی» قدردانی و «دکتر فراز احمدی» به عنوان سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان مراغه معرفی شد.


انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
10
2
با سلام. از درایت دکتر بهداد که همواره فارغ از مسائل سیاسی، در فکر اعتلای دامپزشکی استان هستند قدردان بوده و امیدواریم به زودی شاهد مدیریت ایشان در سطح ملی باشیم.
همکار اداره کل
|
Japan
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
2
6
آقای دکتر پاشایی
مرد شریف و کاردان و بااخلاق ، بزرگمرد نیک روزگار
۱۱ سال صادقانه ،خالصانه ،خاضعانه و مقتدر در پست ریاست اداره دامپزشکی شهرستان مراغه در خدمت سلامت و ایمنی غذای مردم و ایجاد و ارتقای صنایع مرتبط با دام و طیور تلاش کردید. اجرتان با خدای توانا.
همه همکارانت در اداره کل دامپزشکی استان قدردان چندین سال مجاهدت جنابعالی می باشند.
هر کجا و هر پستی باشید برایمان عزیز و ارزشمند هستید. موفق، سلامت و شادابی شما آرزوی قلبی ماست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
0
4
صرف خانواده شهید بودن نبابد مد نظر باشه ولی تو اداره دامپزشکی شهرستان مراغه افراد بومی و شایسته ای وجود داشت
ناشناس تبعیض دیده...
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
1
3
باسلام
حکیم مهر محترم، نظرات رو سلیقه ای درج نکنین که در پیشگاه خدا شما هم باید پاسخگوی مشکلات تک تک این قشر و صنف باشید...!!!
سبحان کلانتری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
2
1
دکترفراز احمدی الحق والانصاف شایسته ی بهترین جایگاه ها هستید بسیار توانمند و باسواد و از خانواده ای متدین .امید است با خدمات ارزنده شما موجبات سرافرازی دامپزشکی مراغه میسر گردد
دکترسبحان کلانتري ساری
نظر شما
ادامه