کد خبر: ۷۰۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی نوشت : پس از بررسی آثار ارسال شده از سوی هنرمندان و علاقمندان به شرکت در نخستین جشنواره عکس دامپزشکی، اسامی افرادی که آثارشان به دبیرخانه این جشنواره رسیده است، در فایل ضمیمه می‌باشد.


لذا از کسانی که علی‌رغم اطمینان از ارسال عکس‌های خود، نامشان در لیست نیست تقاضا دارد حداکثر تا پایان ساعت اداری شنبه 30 مهرماه 1390 با شماره تلفن 88962384 تماس حاصل نمایند.
برای مشاهده فایل ضمیمه روی نشانی زیر کلیک نمایید :

http://ivo.org.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID=dc6a5f28-8586-4245-940d-d1988a41295d

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه سادات مهری
|
-
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
0
0
با سلام و احترام / سرکار خانم و جناب آقای مهری / ضمن تشکر از بازدیدتان / مطلب شما به مسئولین جشنواره جهت بررسی ارجاع شد با این حال برای اطمینان بیشتر می توانید با شماره مندرج در متن خبر تماس حاصل نموده و موضوع را شخصاً هم بررسی و پیگیری فرمایید. - حکیم مهر

باسلام دربین اسامی شرکت کنندگان اسم اینجانب سیدرضا مهری نیست .با توجه به اینکه عکس ها را بعد از تماس تلفنی آقای گردان ایمیل کردم و ایشان جواب دادند که عکس ها رسیده .لطفا بررسی نمایید سید رضا مهری-خراسان رضوی سبزوار 0915....1141- سید رضا مهری

اسم اینجانب در لیست اسامی شرکت کنندگان در مسابقه عکس نیست لطفا پس از بررسی خبر بدهید باتشکر .سبزوار.0915....1141
حکیم مهر
|
-
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
0
0
تکمیلی : برابر اعلام یکی از اعضاء محترم هیأت داوری جشنواره عکس ظاهراً لوح فشرده حاوی تصاویر مشکل داشته و با ارسال مجدد مشکل رفع گردیده است.
نظر شما
ادامه