کد خبر: ۷۰۴۸۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
روز گذشته برگزار شد:
اقدامات انجام گرفته به منظور ساماندهی ماده ۱۹ آیین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت ...

حکیم مهر: بیست و پنجمین جلسه شورای نظام دامپزشکی استان تهران با حضور مدیرکل دامپزشکی استان تهران و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان تهران، در این جلسه علاوه بر اعضای انتخابی شورای نظام دامپزشکی استان تهران، «مهندس سعید پازوکی» رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، «مهندس احمد مینایی جاوید» سرپرست معاونت امور دام استان و «دکتر مسعود محمدیان» مدیرکل دامپزشکی استان حضور داشتند.

در این جلسه «دکتر رامین سلامتی» رییس نظام دامپزشکی استان تهران ضمن اظهار خرسندی از حضور فعال مدیریت جدید جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی استان، به ارائه گزارش عملکرد شورای نظام پرداخت و ظرفیت‌ها، پتانسیل، شرایط اشتغال و فعالیت دامپزشکان و پیرادامپزشکان استان را تشریح کرد.

وی همچنین موارد عدیده‌ای از مسائل و چالش‌های بهره‌برداران موضوع ماده ۵ و دامپزشکان شاغل در امور تشخیصی، درمانی و دارویی مورد طرح را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

در ادامه مهندس سعید پازوکی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران نیز ضمن تقدیر از عملکرد نظام دامپزشکی استان تهران نقطه نظرات و رهنمودهای خود را در خصوص پیشبرد بهتر فعالیت‌های مشترک نظام دامپزشکی و جهادکشاورزی ارائه داد.

وی ضمن استقبال و تشکر از برگزاری این جلسه، خواستار تداوم و برگزاری دوره‌ای چنین جلسات مشترک شد و عنوان کرد: «برگزاری جلسات مشترک باعث ایجاد همکاری‌های صمیمانه و دستیابی به راهکارهای اساسی می‌شود. امید است زین پس این جلسات با حضور نظام مهندسی، نظام دامپزشکی، اداره کل دامپزشکی و معاونت امور دام ترتیب داده شود تا حل مسائل، مشکلات و چالش‌های استان محقق گردد و تبادل نظر و همفکری جهت رفع مسائل و مشکلات استان به بهترین نحو ممکن در اختیار اعضا قرار گیرد

در ادامه این جلسه دکتر مسعود محمدیان، مدیرکل دامپزشکی استان تهران نیز ضمن تاکید بر همکاری هر چه بیشتر با نظام دامپزشکی از اقدامات بعمل آمده در دوره چهارم شورای نظام دامپزشکی استان در خصوص پروانه‌های صادره مراکز دامپزشکی و اماکن دامی تقدیر کرد.

دکتر محمدیان بر نقش جایگاه خطیر صدور پروانه‌های ماده 5 اشاره و خاطرنشان کرد: «ایستادگی نظام دامپزشکی استان و اداره کل و همراهی هر دو در رفع موارد و مشکلات بهداشتی باعث به روزرسانی و رعایت هر چه بیشتر مسائل بهداشتی در فارم های صنعتی استان شده است.»

وی همچنین اظهار امیدواری کرد روند کنونی ادامه یافته و همکاری‌های مشترک بیشتر در دستور کار قرار گیرد.

از جمله مصوبات بیست و پنجمین جلسه شورای نظام دامپزشکی استان تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- گزارش ریاست محترم شورا از اقدامات صورت گرفته در ارتباط با ماده ۲ قانون افزایش بهره‌وری و ماده ۵ کشاورزی و بررسی پرونده ها در کمیسیون های مربوطه

۲- گزارش روند اقدامات صورت گرفته به منظور تاسیس دفاتر نظام دامپزشکی استان در شهرستان‌ها

۳- اقدامات انجام گرفته به منظور ساماندهی ماده ۱۹ آیین نامه نظارت بهداشتی

۴- مصوب گردید تسهیلات کشاورزی ویژه دامپزشکان از طریق ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان پیگیری شود

۵- پیگیری موضوع مالیات از طریق نظام و سازمان جهاد کشاورزی استان

۶- پیگیری وضعیت ساماندهی سگ‌های بلاصاحب

۷- پیگیری جهت در اختیار گرفتن زمین برای ایجاد مکانی مناسب جهت نظام دامپزشکی استان

۸- برگزاری جلسه کمیسیون مشترک برای حل موضوعات مطرح شده در ماده ۵

۹- مصوب گردید بازدید از مراکز موضوع ماده۲ به صورت مشترک توسط نظام و اداره کل استان انجام شود.





انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
7
1
حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در نظام دامپزشکی و دکتر محمدیان ریاست محترم اداره کل دامپزشکی استان تهران میتواند زیربنای خوبی برای کارهای آتی باشد
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
9
3
مدیریت خوب نظام تهران زبانزد خاص و عام است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
6
3
دکتر محمدیان از ارزشمندترین نیروهای سازمان دامپزشکی است و حضورش در تهران برای اجرای کارهای مهم ذیقیمت است
ناشناس
|
Singapore
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
4
0
کاش بقیه استانها هم حداقل یکی از کارهای نظام تهران را انجام می دادند همه کارها پیشکش
نظر شما
ادامه