کد خبر: ۶۹۸۶۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: مناسبت‌های سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و ایام ارتحال امام خمینی (ره) در سازمان دامپزشکی کشور گرامی داشته شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر سید محمد آقامیری» معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس این سازمان امروز با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه و شروع هفته کرامت و همچنین تسلیت بابت فرارسیدن ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، از 14 خرداد به عنوان روزی سخت یاد کرد که در آن امام عزیزی که همه مردم ایران دوستش داشتند چشم از این جهان بست و روزها برای توصیف ابعاد شخصیتی حضرت امام لازم است.

وی با بیان اینکه شعله‌های آتشی که در 15 خرداد 1342 روشن شد تا انقلاب 57 رسید و ثمره آن پیروزی این انقلاب در 22 بهمن 57 بود عنوان کرد: رمز پیروزی انقلاب 57 سه عامل مهم ایمان به خدا، اتحاد مردم در برابر زورگویی ها و ستمگری های شاه و رهبری امام خمینی بود.

آقامیری گفت: ما امروز به نقطه ای رسیده ایم که از لحاظ علمی بین ۱۰ کشور اول دنیا و در حوزه صنایع دفاعی بین پنج کشور اول دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی با تاکید بر این موضوع که از عوامل پیروزی انقلاب باید برای حل کردن تمام مشکلات کشور چه مشکلات اقتصادی و سیاسی استفاده کرد، اتحاد و یکپارچگی را از رمزهای موفقیت در این راه دانست و افزود: آنچه امروز موجب نارضایتی مردم شده است، حضور مدیران ناکارآمد در عرصه اجرا بوده است.

آقامیری با اعلام اینکه اگر بخواهیم یک سازمان مقتدر باشیم باید نقص هایمان را برطرف کنیم، گفت:عاقل کسی است که از تجربه های دیگران استفاده کند، نه اینکه هر روز تجربه های دیگران را تجربه کنیم و نادان کسی است که بخواهد همه امور را خودش تجربه کند.

«حجت الاسلام دکتر سید اسماعیل حسینی مقدم» نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه فرعونیان زمان از تمام ابزارها استفاده کردند و می کنند و هیچ کشوری را مثل جمهوری اسلامی ایران تحریم نکردند، گفت: آنگونه که برای کشورمان تمام دریاها و زمین و فضا و هوا و نرم و سخت را بسیج کردند علیه هیچ کشوری به این انداره توطئه نکردند.

وی عنوان کرد: خدای موسی خدای ماست و امروز با تمام مشکلات و سختی هایی که داریم، استکبار و فرعونیان زمان در مقابل اراده پروردگار و صلابت امت ایران زمینگیر و رسوا هستند.

نماینده ولی فقیه در ادامه افزود: یکی از درسهایی که از زندگی حضرت موسی می‌توان گرفت این است که خستگی در طلب حقیقت معنا و مفهوم ندارد و انسان همیشه نیازمند استاد است. موسی یک الگوی تمام عیار در تاریخ با داستانی عبرت انگیز است و فرعونیان زمان حاضرند تمام کودکان روی زمین را ازبین ببرند تا موسی دیگری متولد نشود.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
0
2
نقص که زیاده
ازعدم حضور مسئولین بهداشتی درخارج
از عدم بازرسی سردخانه ها بزرگ
ازعدم تقدیرازنیروهای خوب
ازعدم برخورد با کسانی که مسئولین بهداشتی رو ضرب و جرح میکنن
از عدم تبدیل وضعیت ایثارگرطرحی ها
طرف بامدرک کاردانی قبول بشه بزارنش رئیس شبکه
ازعدم بیمه درمانی خوب
واز خیلی ها دیگه....
همون سازمان بانقص باشیم بهتره چون هیچکدام این ها درست نشده و نخاهدشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
طرف توسازمان هست میگه لنگش کن خبرنداره توگودچه خبره
اداره کل هاامارواکسن براساس پیش بینی میخان ازطرف دیگه توگاوداری ها روستایی باکس و ریلی وجودنداره میگن بایدبزنین که امارمون بالا بره،ازطرفی اگرتوگاوداری حادثه ای برات رخ بده اداره کل میگه نباید میزدین چون باکس و ریل نداره اخرسرهم طرف رو محکوم میکنن که واکسن نبایدمیزد ،این هست داستان ماواکسیناتورها
قادر خضریان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
0
1
سلام و درود جناب آقای آقا میری

واقعا به دنبال توسعه سازمان دامپزشکی هستید یا فقط شعار می دهید ؟

اگر توسعه سازمان دامپزشکی کشور واقعا جزو برنامه های جنابعالی است مسائل بسیار روشن و راهکارها هم مشخص است.


لطفاً فقط شعار نباشد.

یک همکار بخش خصوصی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
0
0
سلام همکار گرامی جناب آقای دکتر آقامیری

با شما در خصوص برخی از نقایص سازمان، مکاتبه نیز داشته ام ولی متأسفانه پاسخ نداده اید و حاضر به مذاکره نشده اید.

اینگونه عملکرد و سیاست کاری با ادعای شما کاملاً در تضاد است.
نظر شما
ادامه