کد خبر: ۶۹۴۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: یک راس میش کوهی به دلیل اثابت گلوله شکارچیان در شهرستان فاروج، توسط شبکه دامپزشکی فاروج تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی فاروج، در پی تماس تلفنی اداره محیط زیست فاروج با ریاست شبکه دامپزشکی شهرستان خبر زخمی شدن یک راس میش کوهی در اثر اصابت گلوله شکارچیان در مناطق حفاظت شده شهرستان فاروج گزارش گردید، که بلافاصله پس از هماهنگی های صورت گرفته میش زخمی جهت جراحی اورژانسی به شبکه دامپزشکی منتقل و توسط کارشناس شبکه دامپزشکی فاروج تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت و پس از اتمام جراحی در ساعت 1 بامداد روز بعد جهت مراقبت های ویژه به اداره محیط زیست استان منتقل گردید. 

دامپزشک جراح میش کوهی در این زمینه گفت، با توجه به اثابت گلوله به ناحیه ریه سمت چپ حیوان و پارگی شدید دیافراگم، پس از کنترل خون ریزی و خروج گلوله عمل جراحی ترمیم پارگی دیافراگم در دستور کار قرار گرفت، ولی به دلیل شدت جراحت وارده و احتمال خون ریزی مجدد ریه وضعیت عمومی حیوان ناپایدار ارزیابی گردید.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر مرجانیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
0
1
سلام این عمل توسط شبکه کار اشتباهی بود بهتر هست محیط زیست بادامپزشک معتمد بخش خصوصی تفاهم نامه امضا کنه ،تو هیچ شبکه ای امکانات مناسب برای این کار موحود نیست از تصویر ارسالی هم کاملا مشخصه و در نهایت در مرگ آتی این موجود دامپزشکی مقصر میشه ،
نظر شما
ادامه