کد خبر: ۶۹۱۴۴

حکیم مهر: سومین مسابقه ملی ایده‌شو دامپزشکی، دام تاپ ۳، با معرفی برترین‌ها پایان یافت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدا وسیما مرکز چهارمحال و بختیاری، رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: این رقابت‌ها با برتری تیم‌هایی از دانشگاه تهران، دانشگاه تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به کار خود پایان داد.

«احمد حقانی» افزود: از اول دی ماه سال گذشته تا فروردین امسال ۴۰ ایده از سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که در داوری اولیه ۱۰ ایده برتر برای مرحله پایانی انتخاب شد.

وی گفت: پس از ارائه ایده توسط ۱۰ ایده پرداز و ارزیابی داوران مسابقه، «معصومه بشیری» از دانشگاه تهران با ایده درمان بیماری آبزیان با استفاده از باکتریوفاژ موفق به کسب مقام نخست این دوره از رقابت‌ها شد.

دبیر اجرایی مسابقه ملی دام تاپ ۳ افزود: «رضا شهبازی» از دانشگاه تبریز با ایده چسب میکرونیدل ضد سرطانی و «محمد مانیان» از دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با ایده ویروس درمانی به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

حقانی گفت: ایده دهندگان به صورت مجازی ایده‌های خود را ارائه دادند و داوران به صورت حضوری مسابقه را ارزیابی کردند.

وی یادآور شد: ایده‌های برتر این دوره از مسابقات ملی برای تجاری سازی، در رویداد گام دوم دانشگاه که خرداد ماه امسال در تهران برگزار می‌شود به نمایش گذاشته می‌شوند.

سومین مسابقه ملی ایده شو دامپزشکی (دام تاپ ۳) باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با همکاری پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری، سازمان فنی و حرفه‌ای استان چهارمحال و بختیاری، مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه شهرکرد، اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، سازمان نظام دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های شهرقدس و کازرون، به صورت حضوری و مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

 

نظر شما
ادامه