کد خبر: ۶۹۰۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: خشکسالی باعث شده تا دامداران شروع به فروش دام کنند از این رو دامداران و کشاورزان نیازمند نگاه ویژه برای حل مشکلاتشان هستند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از راه دانا، «علی اکبر بسطامی»، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارایلام بیدارگفت: ماه رمضان ماه توجه به کسانی است که در معیشت خود مشکل دارند که امیدواریم با اقدامات دولت و مجلس به محرومان توجه ویژه ای شود.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: دامداران به عنوان قشری که در کشور نقش مهمی را در عرصه تولید دارند امروز با توجه به خشکسالی ها در مشکل قرار دارند که نیازمند رسیدگی است.

وی افزود: دامداران زمانی در اقتصاد کشور نقش آفرین بودند، اما امروز به علت خشکسالی های پی در پی و نبود امکانات علوفه، دام هایشان را واگذار می کنند، در آینده نزدیک به آمار بیکاران اضافه خواهند شد. تقاضا دارم هر چه سریعتر با فوریت جلسه ای با مسئولان سازمان امور عشایری و پشتیبانی امور دام کشور برگزار و مشکل دامداران در سراسر کشور حل شود، البته قبلا هم در مورد صادرات دام و فروش احشام غیرمولد در کشور قول هایی داده شده بود، اما متاسفانه این وعده ها به منصه عمل نرسید.

بسطامی تصریح کرد: دولت و مجلس در کنار هم برای جلوگیری از قاچاق دام و فروش دام مولد باید نگاه ویژه ای به دامداران و کشاورزان داشته باشند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
1
0
دولت تدبیر و امید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
اونکه نزدیک به یکساله رفته .
دامپزشک
|
United States of America
|
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
0
3
متوجه شدیم همه چی تقصیر خشک سالی هستش...
وگرنه خودتون که میدونید 100تا کشور دنیا از ما برنامه مدیریت خواستن...
نظر شما
ادامه