کد خبر: ۶۸۹۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه عرضه گوشت به بازار این استان با نظارات قاضی ویژه انجام می‌گیرد، گفت: قاضی ویژه و تام الاختیار متخصص امور دامپزشکی در خصوص نحوه عرضه گوشت به بازار و رعایت بهداشت و سلامت مردم تعیین می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «ناصر عتباتی» روز یکشنبه در جلسه شورای معاونین دادگستری استان افزود: یکی از قضات دادسرا که از تحصیلات و تخصص علم دامپزشکی هم برخوردار است، در این زمینه مامور شده تا نظارت جدی و مستمر با همکاری مستقیم اداره کل دامپزشکی استان داشته باشد تا خطری سلامت و بهداشت مردم را تهدید نکند.

وی ادامه داد:  تنظیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان هم از بعد سلامت و هم از باب عرضه مواد غذایی باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

رییس گل دادگستری آذربایجان‌غربی با تاکید بر لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، بیان کرد: با تظاهر به روزه خواری و تجاهر به فعل حرام برخورد جدی صورت گیرد و اصناف و نیروی انتظامی به اماکن و اصناف مرتبط نظارت مستمر داشته باشند.

عتباتی تاکید کرد: باید بازرسی‌ها کاربردی و نتیجه گرا و بابرنامه ریزی دقیق باشد تا نتایج در کارکردها و عملکرد حوزه ها ملموس شود.

به گزارش ایرنا، در ادامه این جلسه حاضران به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
0
2
این همکار ارجمند و دامپزشک (آقای دکتر مناف زاده)، سالها مسئول بهداشتی کشتارگاه طیور در ارومیه بودند که پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد حقوق ، جذب قوه قضاییه شدند. برایشان ارزوی موفقیت دارم
نظر شما
ادامه