کد خبر: ۶۸۸۶۶

حکیم مهر: «دکتر امید افشاری نژاد» از کشف و معدوم سازی قریب به یک تن مرغ تاریخ منقضی و قطعه بندی شده در گچساران خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، «دکتر امید افشاری نژاد»، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گچساران در حاشیه بازدید از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در راستای طرح تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی ویژه نوروز 1401 اظهار داشت: با توجه به وظایف حاکمیتی و در راستای بازرسی‌های سرزده از واحدهای عرضه مرغ و گوشت که با حضور بازرسان این اداره صورت گرفت، قریب به یک تن مرغ تاریخ منقضی و قطعه بندی شده کشف شد.

وی  تصریح کرد: پرونده تخلف این واحدهای صنفی توسط نماینده دامپزشکی شهرستان گچساران تحت پیگرد و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گچساران از فعالیت سه اکیپ نظارتی در طی طرح ملی تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در نوروز 1401 و ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: ‌شهروندان بعنوان بازرسان افتخاری این اداره می توانند از طریق سامانه 1512 ارتباط مردمی دامپزشکی، گزارش تخلفات حوزه فرآورده های خام دامی را گزارش نمایند.

شهرستان گچساران  واقع در استان کهگیلویه وبویراحمد  در جنوب غربی کشور بعنوان بام نفتی ایران و  دارای جاذبه های گردشگری ، سیاحتی و زیارتی بعنوان یکی از مقاصد مسافران در ایام نوروز  می باشد.

 
نظر شما
ادامه