کد خبر: ۶۸۶۸۴
معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر سیدمحمد آقامیری» با اعضای هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران دیدار و در خصوص شیوه صدور مجوزها و پروانه‌های بهداشتی تبادل نظر کرد ...

حکیم مهر: معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران (اوندا) در خصوص شیوه صدور مجوزها و پروانه‌های بهداشتی بر اساس فرایندهای مشخص تبادل نظر کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر سیدمحمد آقامیری» معاون وزیر و رئیس این سازمان در راستای ادامه دیدارهای حضوری با تک تک تشکل‌ها، در دیدار با اعضای هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران (اوندا)، پس از شنیدن نقطه نظرات صریح اعضای هیات مدیره این اتحادیه و اطلاع از مشکلات و موانع عمده ترخیص نهاده ها از گمرکات کشور، به بررسی راهکارهای رفع این موانع پرداختند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در زمینه کاهش زمان بررسی پرونده‌ها و همچنین امکان ترخیص شفاف اما تسهیل شده از طریق درگاه اینترنتی و سایر راهکارهای ممکن جهت تسریع در رسیدگی به مشکلات واردکنندگان نهاده های دامی، نقطه نظرات صریح آنها را شنید و جهت پیگیری و رفع و رجوع مسائلی که عنصر قانونی برای اعمال آنها وجود نداشته است قول مساعد داد.

 همچنین دکتر آقامیری خاطر نشان کرد: بزودی با سفری به استان‌های مربوطه شخصا موضوع واردات را از ابتدا تا انتها رصد کرده و چنانچه همکاران در این خصوص قصوری داشته باشند، تصمیم قاطعی را اتخاذ خواهم نمود.

لازم به ذکر است اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور که به اختصار اوندا نامیده می‌شود، بزرگترین تشکل غیردولتی واردکنندگان و تامین کنندگان نهاده‌های دامی در ایران است.

 

نظر شما
ادامه