کد خبر: ۶۸۵۱۸

حکیم مهر: اردوی جهادی دامپزشکی به روستا‌های بخش مرکز شهرستان باشت عزیمت کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدا و سیما، با هدف ارائه خدمات رایگان به دامداران، اردوی جهادی یک روزه کلینیک سیار دامپزشکی در روستاهای بخش مرکزی از شهرستان باشت برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه باشت گفت: باهمکاری اداره دامپزشکی وبسیج جامعه مهندسین کشاورزی و به مناسبت چهل و سومین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه مبارک فجر و تحقق شعار محوری سال مانع زدایی‌ها و پشتیبانی ها، اردوی جهادی دامپزشکی در بخش مرکزی برگزار و دام‌های مردم در این روستا‌ها به صورت رایگان علیه بیماری‌های دامی واکسینه شدند.

«سرهنگ محسن غلامشاهی» افزود: تاکنون ۶ اردوی کلینیک سیار دامپزشکی کانون بسیج دامپزشکی در روستا‌های باشت برگزار و دام‌های مردم مناطق سخت گذر واکسینه شدند.

مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزی باشت هم گفت: در این اردوی یک روزه ۲ هزار راس دام سبک وسنگین و انواع طیور علیه بیماری‌های دامی و طیور به صورت رایگان واکسینه شدند.

طیبه گرجی زاده با بیان اینکه تاکنون در این اردو‌های جهادی بیش از ۲۰ هزار راس دام سبک و سنگین و طیور بومی در شهرستان باشت علیه بیماری تب مالت و تب برفکی واکسینه شدند افزود: در این اردو‌های جهادی خدمات دیگری از قبیل آموزش دامداران برای مراقبت از دام و طیور، توزیع داروی رایگان، ویزیت توسط دامپزشک، مشاوره و توزیع اقلام بهداشتی برای دام‌ها نیز انجام شد.

 

 

نظر شما
ادامه