کد خبر: ۶۸۴۹۸

حکیم مهر: کلنگ زنی پروژه احداث شبکه دامپزشکی شهرستان مهریز با حضور علی فاتحی نیا؛ مدیر کل دامپزشکی استان یزد، مدیریت جهاد کشاورزی، فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولان این شهرستان به مناسبت ایام الله دهه فجر به زمین زده شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، در این مراسم «دکتر فاتحی نیا» دامپزشکی را به عنوان نهادی سلامت محور معرفی نمود که نقش موثری در حفظ بهداشت و  سلامت عمومی جامعه دارد و توانسته است گام های موثر و مفیدی در این زمینه بردارد.

وی با بیان آنکه این اقدام مهم  به همت مسئولین دلسوز استان و همکاری‌ استانداری، فرمانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و .. صورت گرفته است؛ گفت: مراحل احداث ساختمان شبکه دامپزشکی مهریز تا پایان سال جاری آغاز خواهد گردید.

مدیر کل دامپزشکی استان یزد گفت: در راستای پیشبرد اهداف دامپزشکی و همچنین خدمت رسانی مناسب به بهره برداران، پروژه احداث  ساختمان جدید شبکه دامپزشکی شهرستان مهریز در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع با زیر بنای بالغ بر 300 متر مربع و اعتباری به مبلغ 28 میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر کنگ زنی گردید و تا پایان سال جاری عملیات ساخت ساختمان آغاز خواهد گردید.

 

نظر شما
ادامه