کد خبر: ۶۸۲۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: «دکتر هاجر چنارانی» نماینده مردم شهرستانهای نیشابور، زبرخان و فیروزه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز زن با کارکنان شبکه دامپزشکی دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور، در ابتدای این مراسم «دکتر سلیمانی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از حضور دکتر چنارانی در جمع کارکنان این شبکه تشکر نمود و توانمندی ها, مشکلات و چالشهای حوزه دامپزشکی را بیان نمود.

دکتر سلیمانی یکی از مهمترین مشکلات دامپزشکی را بیماری بروسلوز بیان نمود و گفت: تب مالت (بروسلوز) یک بیماری عفونی واگیردار از حیوان به انسان با ضررهای اقتصادی فراوان به صنعت دامپروری می باشد که در انسان نیز علاوه بر تحمیل دوره طولانی مصرف دارو و درمان باعث ازکار افتادگی طولانی شخص می شود .

وی همچنین خواستار توجه بیشتر مسئولین و نمایندگان نسبت به این مشکل بزرگ بهداشتی اقتصادی و تامین اعتبار لازم جهت حذف دامهای آلوده گردید.

دکتر چنارانی نماینده مردم شهرستانهای نیشابور، زبرخان و فیروزه در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از تلاشها و فعالیتهای دامپزشکی در ارتقاء بهداشت عمومی جامعه و مبارزه با بیماریهای واگیر گفت: تلاش خواهم کرد تا جلساتی با روسای شبکه های دامپزشکی, مدیران کل و رئیس سازمان دامپزشکی برگزار شود تا بتوانیم جهت مبارزه با این بیماری و ریشه کنی آن در برنامه پنج ساله هفتم و در صورت امکان در بودجه سال آینده بندی گنجانده شود تا اعتبار لازم بدین منظور تامین گردد.

این نماینده مجلس ارتباط بیشتر روسای شبکه های دامپزشکی و مدیران کل با نمایندگان را باعث شناخت و معرفی بیشتر توانمندیها، مشکلات و سختیهای حوزه دامپزشکی دانست.

یادآور می شود در پایان این مراسم که همزمان با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن برگزار شد، از دکتر چنارانی تجلیل شد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
0
0
وباز هم نماینده چناران و شبکه نیشابور البته این کار بسیار خوب و ارزنده می باشد ئ باعث دیده شن زحمات پرسنل دامپزشکی می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
برادر عزیز خانم دکتر چنارانی نماینده شهرستانهای نیشابور زبرخان وفیروزه میباشند
نظر شما
ادامه