کد خبر: ۶۸۰۰۸

حکیم مهر: فرماندار شهرستان رودبار جنوب گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر بیش از ۸۰۰ دام سبک و سنگین در باتلاق جازموریان تلف شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پرورش فرماندار شهرستان رودبار جنوب گفت: متاسفانه علی رغم هشدار‌هایی که به دامداران در باتلاق جازموریان داده بودیم این دامداران توجه آنچنانی نکرده بودند و  تعداد زیادی از دام‌های سبک و سنگین عشایر تلف شدند.

او همچنین گفت: بیش از دومیلیارد و پانصد میلیون تومان خسارات دامی در شهرستان به وجود آمده است.

به گفته پرورش با توجه به جلسه مشترکی که با رئیس ستاد فرمان امام و استاندار داشتیم قرار بر این شد که ستاد فرمان امام دام‌هایی که تلف شدند را خریداری و در اختیار عشایر جازموریان و منطقه دهد تا مشکلات دامداران تا حدودی بر طرف شود.

فرماندار رودبار گفت : از عزیزان تقاضا داریم با توجه به اینکه حجم دامی در شهرستان رودبار و خصوصا جازموریان زیاد است مسئولین بالا عنایت ویژه‌ای را نسبت به این شهرستان و عشایر  منطقه داشته باشند.

«سرهنگ اسفندیاری» فرمانده سپاه شهرستان رودبار جنوب گفت: بر اثر سیلی که در شهرستان رودبار اتفاق افتاد ۱۰ خانوار عشایر جازموریان در گیر سیل بودند که با کمک بسیجیان خدمات رسانی و آذوقه در اختیار آنان قرار گرفت.


نظر شما
ادامه