کد خبر: ۶۷۸۵۹
 
 

حکیم مهر: گروه حیات وحش ماندای خبر از به دنیا آمدن یک توله پاندای غول پیکر در کشور سنگاپور و انتخاب نام  Le Le برای این حیوان داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از به دنیا آمدن یک توله پاندا در سنگاپور، با انجام یک رای گیری عمومی مردم این کشور نام Le Le را برای این پاندای کوچک انتخاب کردند. نام پدر و مادر این حیوان کای کای و جیا جیا است. در این نظرسنجی نام Le Le بیش از ۳۱ هزار رای به دست آورد. به طور کلی، بیش از ۶۴ هزار نفر در این نظرسنجی آنلاین شرکت کردند. این رای گیری از ۳ تا ۷ نوامبر برگزار شد. نام‌های دیگر پیشنهادی در این رای گیری هنگ هونگ، شین لی، شین یانگ و شین یوان بودند. گروه حیات وحش ماندای اعلام کرده که گردشگران می‌توانند از روز پنجشنبه برای دیدن Le Le اقدام کنند. این توله پاندا در محفظه شیشه‌ای نگهداری می‌شود.

زمان بازدید از توله پاندا

دوره بازدید همزمان با جلسات تغذیه و ورزش جیا جیا است. علاقه‌مندان بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه برای تماشای این توله پاندا و مادرش وقت دارند. زمان بازدید هم ساعت ۱۰:۳۰ صبح و ۳:۳۰ بعد از ظهر هر روز در نظر گرفته شده است. دکتر چنگ ون هاور معاون مدیرعامل علوم زیستی و عملیات گروه حیات وحش ماندای و مدیر ارشد علوم زیستی از انتخاب نام برای این توله پاندا ابراز خوشحالی کرده است. نام این توله پاندا نشان دهنده شهر محل تولدش است.

کای کای و جیا جیا برای اولین بار ۹ سال پیش وارد سنگاپور شدند. مراقبت از پاندا‌های غول پیکر بسیار دشوار است. پس از انجام یک سری ارزیابی‌ها، جنسیت توله در ماه سپتامبر مشخص شد. طبق اعلام گروه حیات وحش ماندای در ماه آگوست توله پاندا پس از رسیدن به دو سالگی به چین برگرداننده می‌شود. کای کای و جیا جیا به ترتیب ۱۴ و ۱۳ ساله شدند. Mandai Wildlife Group در حال مذاکره با مقامات چینی برای تمدید اقامت کای کای و جیا جیا در سنگاپور پس از سال ۲۰۲۲ است.
 
نظر شما
ادامه