کد خبر: ۶۷۵۷۰
تعداد نظرات: ۷ نظر
مدیرکل دامپزشکی استان یزد:
یکی از همکاران اداره دامپزشکی شهرستان مهریز در حین انجام عملیات واکسیناسیون در یک گاوداری، دچار شکستگی عمقی سر و زخم صورت شد ...

حکیم مهر: همکار اداره دامپزشکی شهرستان مهریز در حین انجام عملیات واکسیناسیون در یکی از گاوداری های شهرستان از ناحیه سر مصدوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، یکی از همکاران اداره دامپزشکی شهرستان مهریز در حین انجام عملیات واکسیناسیون دام سنگین دچار شکستگی عمقی سر و زخم صورت شد.

«دکتر علی فاتحی نیا» مدیرکل دامپزشکی استان یزد، ضمن آرزوی بهبودی برای ایشان، گفت: کارکنان دامپزشکی در خط مقدم مبارزه با طیف وسیعی از بیماری‌های دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، علاوه بر خطر ابتلا به بیماری‌های مشترک و دردآور دامی نظیر هاری، بروسلوز، سل و... با توجه به شرایط سخت کاری و بهداشتی دچار مصدومیت‌های شدید بدنی همچون شکستگی استخوان ناشی از حمله دام‌ها و گازگرفتگی می‌شوند؛ لذا می توان گفت کارکنان دامپزشکی سربازان گمنام عرصه بهداشت عمومی جامعه هستند که با کمترین امکانات در جهت نیل به اهداف سازمانی و تأمین سلامت هم نوعان خود تلاش می‌کنند.

فاتحی نیا گفت: شغل دامپزشکی به عنوان یکی از پایه های اصلی حفظ سلامت و بهداشت عمومی جامعه جزو مشاغل سخت و پر خطر می باشد که عدم وجود آن بدون شک باعث آسیب جدی به بهداشت و سلامت جامعه خواهد شد.

وی افزود: نهاد سلامت محور دامپزشکی با انجام واکسیناسیون و ایجاد ایمنی در دام نقش موثر در حفظ سرمایه های دامی و افزایش تولیدات دامی و همچنین ایجاد امنیت غذایی شهروندان ایفاد می کند و پایه گذار ارتقاء سلامت جامعه می باشد.

این مقام مسئول در پایان گفت: با توجه به این مهم که امنیت غذایی جامعه مرهون تلاش، همت و سخت کوشی کارکنانی است که با از خودگذشتگی در نیل به این مهم می کوشند؛ ضمن تشکر از زحمات کلیه همکاران دامپزشکی، برای همکار پرتلاشمان جناب آقای دشتی از درگاه خداوند سبحان شفای عاجل مسئلت می نمائیم.

مدیرکل دامپزشکی استان یزد با همکار مصدوم شبکه دامپزشکی شهرستان مهریز دیدار کرد

مدیرکل دامپزشکی استان یزد به همراه معاون سلامت و مسئول حراست این اداره کل با حضور در منزل شخصی آقای دشتی نیروی شبکه دامپزشکی شهرستان مهریز که در حین عملیات واکسیناسیون دچار آسیب دیدگی از ناحیه سر و صورت شده بود؛ عیادت کردند و برای ایشان آرزوی سلامتی نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، در این دیدار «دکتر علی فاتحی نیا» گفت: کارکنان دامپزشکی در خط مقدم مبارزه با طیف وسیعی از بیماری‌های دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، علاوه بر خطر ابتلا به بیماری‌های مشترک و دردآور دامی نظیر هاری، بروسلوز، سل و ... با توجه به شرایط سخت کاری و بهداشتی دچار مصدومیت‌های شدید بدنی همچون شکستگی استخوان ناشی از حمله دام‌ها و گازگرفتگی می‌شوند. لذا می توان گفت کارکنان دامپزشکی، سربازان گمنام عرصه بهداشت عمومی جامعه هستند که با کمترین امکانات در جهت نیل به اهداف سازمانی و تأمین سلامت هم نوعان خود تلاش می‌کنند.

وی موفقیت دامپزشکی این استان، در مهار بیماری های مشترک، حفظ سرمایه های دامی استان و حفظ و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه را مرهون تلاش کارکنان دامپزشکی عنوان نمود و افزود: نهاد سلامت محور دامپزشکی با انجام واکسیناسیون و ایجاد ایمنی در دام نقش موثر در حفظ سرمایه های دامی و افزایش تولیدات دامی و همچنین ایجاد امنیت غذایی شهروندان ایفاد می کند و پایه گذار ارتقاء سلامت جامعه می باشد.

این مقام مسئول در پایان ضمن تشکر از زحمات کلیه همکاران دامپزشکی، برای همکار پرتلاش جناب آقای دشتی از درگاه خداوند سبحان شفای عاجل مسئلت نمود.

 
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
1
1
احسنت بر مدیرکل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
1
0
اینم از کار کاسبی ما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
2
2
دامپزشکی؟!
پرخطر؟!

راااامبُد؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
1
2
درود بر آقای مهندس دشتی زحمت کش.و بیداد از دست تبعیض. خدایی اینهمه زحمت سختی کار نداره؟تسری نداره.اخه کی این دامپزشکی درست میشه
نا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
0
1
واقعا احسنت به مدیر کل یزد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
0
3
حالاباز کادر اداری دامپزشکی طومار پرکنند که تسری انها با تسری کارکنان فنی یکسان باشد اخه شما عزیزان کجاتون شاخ گاو و لگد اسب میخوره . که میگین تسری یکسان باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
1
اقای منهدس دشتی خیلی نارحت شدم راه دور به خدا اگر میادم عیادت لطفا شماره اقای دشتی ّبذارید خیلی نگرانم
نظر شما
ادامه