کد خبر: ۶۷۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی نوشت : " رییس سازمان دامپزشکی کشور به همراه تیم کوهنوردی سازمان به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس به قله کولکچال صعود کرد.

 

 دکتر دستور در حال کوهپیمایی


به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تیم کوهنوردی سازمان دامپزشکی کشور به سرپرستی دکتر سید محسن دستور رییس سازمان موفق شد به قله 3400 متری کولکچال صعود کند.
رییس هیات کوهنوردی سازمان دامپزشکی کشور با اعلام این خبر افزود: تیم کوهنوردی این سازمان که در این صعود میزبان رییس سازمان دامپزشکی کشور بود در روز هجدهم شهریور ماه سال‌جاری صعود موفقی را به قله 3400 متری کولکچال از سلسله ارتفاعات رشته کوه البرز داشتند.

آتش‌بار گفت: در این صعود رییس سازمان دامپزشکی کشور و هیات همراه با حضور در مزار شهدای گمنام در تپه نورالشهدا با قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهدا در هفته دفاع مقدس، میثاق خود را با این یادگاران سال‌های دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

 

آتش‎بار - رئیس هیأت کوهنوردی سازمان دامپزشکی


آتش‌بار با بی‌سابقه خواندن حضور رییس سازمان دامپزشکی کشور در این برنامه ورزشی، حضور وی را عاملی در جهت بالابردن روحیه تعاون و همکاری و تشویق و دلگرمی ورزشکاران بر شمرد.

رییس سازمان دامپزشکی کشور نیز ضمن قدردانی از هیات کوهنوردی سازمان به دلیل برگزاری چنین برنامه‌هایی، با ابراز حمایت خود از هیات‌ ورزشی کارکنان سازمان در تقویت روحیه و نشاط در همکاران، بر تداوم چنین برنامه‌هایی تاکید کرد.
رییس هیات کوهنوردی سازمان دامپزشکی کشور در پایان سخنان خود، برنامه آتی گروه کوهنوردی را صعود به قله دماوند به همراه رییس سازمان دامپزشکی کشور عنوان کرد."

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دكتر سيد مهدي سركشيك
|
-
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
0
0
با آرزوي موفقيت براي ورزشكاران بويژه كوهنوردان راست قامت و بلند همت ايران زمين
پيشنهاد مي نمايم برنامه هاي كوهنوردي سازمان دامپزشكي در قالب دو برنامه 6 ماهه(اول و دوم)زمانبندي،تنظيم و به نحو مطلوب اطلاع رساني گردد تا ساير همكاران مشتاق و علاقمند خانواده بزرگ دامپزشكي،فرصت حضور در اين برنامه ها را پيدا كنند.
omid
|
-
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
0
0
اين ......................................
غ
|
-
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
0
0
دکتر .....احتمالا هنوزاز سفر ..... خسته اندوخواب تشریف داشتند. . . . . . .
نظر شما
ادامه