کد خبر: ۶۷۳۲

حکیم مهر - هفدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی با مشارکت محققین برجسته داخلی، محققین ایرانی مقیم خارج کشور و محققین کشورهای عضو آیسسکو به منظور تجلیل از پژوهشگران و معرفی فعالیتهای برتر علوم پزشکی با تاکید بر جنبه های نوآوری در دی ماه سال جاری برگزار می شود.
محمدرضا حسنی دبیر هفدهمین جشنواره علوم پزشکی رازی ضمن اعلام این خبر گفت: انتخاب برگزیدگان جشنواره براساس شاخص های همچون مقاله که تا 60 درصد امتیاز و کارنامه تحقیقاتی پنج ساله اخیر که تا 40 درصد امتیاز را شامل می شود خواهد بود.


وی افزود: در بخش مقاله الویت موضوع و ضرورت اجرا، نوآوری، کاربردی بودن یا تولید علم، کیفیت متدولوژی، اعتبار نشریه و مقاله، حجم کار و مشارکتی بودن تحقیق از شاخص های مورد ارزیابی خواهد بود و در شاخص کارنامه تحقیقاتی پنج ساله اخیر شاخص های چون: مقالات چاپ شده در مجلات علمی پژوهشی، تالیف کتاب، ثبت اختراع، بومی سازی فناوری و پاسخگویی به نیاز کشور را شامل می شود.
وی اضافه کرد: دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی، مراکز تحقیقاتی، مراکز رشد فناوری، مجلات و کمیته های دانشجویی نمونه از طریق معاونت تحقیقات و فناوری ارزشیابی و معرفی خواهند شد. و در بخش نشریات علوم پزشکی ارسال درخواست شرکت در جشنواره الزامی است.
گفتنی است مهلت ارسال آثار حداکثر تا تاریخ 30 مهر ماه سال جاری می باشد و متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم های ثبت نام به نشانی الکترونیکی http://razi.hbi.ir مراجعه و مدارک تکمیل شده را از طریق پست و یا پست الکترونیکی به دبیرخانه جشنواره به آدرس: تهران، خیابان آزادی، روبروی پارک اوستا، معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ارسال نمایند.  

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه