کد خبر: ۶۷۲۰۸


حکیم مهر: ویدئویی که ورود یک آهوی زخمی به بیمارستان را نشان می دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به دنیای حیوانات هستند. مانند ویدئویی که صحنه ورود یک آهوی زخمی به بیمارستان را به تصویر می‌کشد.

ویدئوی ورود این آهوی زخمی به بیمارستانی در آمریکا در فضای مجازی دست به دست می‌شود. در این ویدئو در حالی که تعدادی از مراجعه کنندگان در داخل بیمارستان حضور دارند، این آهو وارد سالن شده و سپس به سمت پله برقی می‌رود. این ویدئو نشان می‌دهد این آهو سپس سوار پله برقی شده و به طبقه دوم بیمارستان می‌رود. این اتفاق در بیمارستان لِیک در ایالت لوئیزیانا آمریکا رخ داد.

یک پزشک بیمارستان این اتفاق را باورنکردنی دانست. پس از وقوع این اتفاق شاهدان عینی به همراه پرسنل بیمارستان بلافاصله وارد عمل شده و موفق شدند تا آهوی زخمی را بگیرند. این حیوان سپس روی یک تخت بیمارستانی خوابانده شد و با کمک کامیونت به مرکز حیات وحش و آبزیان لوئیزیانا منتقل شد. گفته می‌شود این آهو دچار جراحت داخلی بوده که در یک تصادف رانندگی ایجاد شده بود.

 

نظر شما
ادامه