کد خبر: ۶۷۲۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
در این جلسه به منظور تعیین رئیس جدید سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در بین اعضاء رای گیری می شود و 3 نفر که حائز بیشترین آرا شوند به وزیر جهاد کشاورزی معرفی خواهند شد و وزیر جهاد کشاورزی نیز یکی از سه نفر را برای دریافت حکم 4 ساله ریاست سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، به رئیس جمهور معرفی خواهد کرد...
1to3nezam

حکیم مهر - پس از 7 ماه سکوت، سرانجام پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی با انتشار یک خبر، موعد تشکیل نخستین جلسه شورای مرکزی این سازمان در دوره چهارم را اعلام کرد.

بر این اساس در حالی که 28 بهمن 1389 انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی برگزار شد قرار است 28 شهریورماه سالجاری (دوشنبه) نخستین جلسه با حضور اعضاء جدید شورای مرکزی تشکیل شود.

در این جلسه به منظور تعیین رئیس جدید سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در بین اعضاء رای گیری می شود و 3 نفر که حائز بیشترین آرا شوند  به وزیر جهاد کشاورزی معرفی خواهند شد و وزیر جهاد کشاورزی نیز یکی از سه نفر را برای دریافت حکم 4 ساله ریاست سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، به رئیس جمهور معرفی خواهد کرد.

نکته جالب آنکه دکتر سید محمد آقامیری که در این 7 ماه نیز مدیریت این سازمان را با عنوان "رئیس" بعهده داشته مانند جلسه رأی گیری انتخابات سال گذشته و در میان رأی دهندگان، این بار نیز در جلسه‎ای که به منظور تعیین رئیس جدید رأی گیری می‎شود گزارشی از عملکرد دوره سوم ارائه خواهد کرد.

ترکیب شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی متشکل از 9 عضو انتخابی و 8 عضو منصوب دولت است که در دوره چهارم برخی از نمایندگان دولت تغییر کرده‎اند.

شاید بتوان مهمترین تغییر این دوره را حذف دکتر سید مهدی کیایی از نمایندگی وزیر علوم و عضویت شورای مرکزی و معرفی دکتر عبدالحسین دلیمی اصل رئیس تازه کنار رفته مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی بعنوان نماینده وزیر علوم در آن شورا دانست.

 دکتر دلیمی اصل

دکتر کیایی که مسئولیت نظارت بر حسن انجام انتخابات چهارمین دوره را هم بعهده داشت، پیش از این در گفتگو با حکیم مهر (اینجا) به صراحت افزایش تعداد دانشکده های دامپزشکی را خیانت عنوان کرده بود.

دکتر کیایی

دیگر تغییر در سطح نمایندگان دولت ، معرفی دکتر محمد زینلی بجای دکتر جمال شریفیان بعنوان نماینده وزیر بهداشت در شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی است.

 دکتر محمد زینلی

به نظر می‎رسد این تغییر با نزدیک شدن به موعد بازنشستگی دکتر شریفیان مرتبط باشد.

هر دو نماینده قبلی و جدید وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در مرکز مدیریت بیماریهای وزارت بهداشت و اداره بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان شاغل هستند.

نمایندگان وزیر جهاد کشاورزی در این شورا را هم دو دامپزشک به نامهای دکتر محمدحسن انصاری فرد و دکتر محمدرضا صفری تشکیل می‏دهند.

دکتر انصاری فرد شهریورماه سال گذشته از مدیرکلی روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی برکنار شد و عضو هیأت علمی مؤسسه واکسن و سرم سازی رازی است و دکتر صفری هم ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین را بعهده دارد.

 دکتر صفری        دکتر انصاری فرد

مانند دوره قبل دکتر سید مجید خرازیان مقدم نماینده رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خواهد بود و نماینده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز تغییر نکرده است.

 دکتر دستور

 سرپرست موسسه واکسن و سرم سازی رازی

دکتر سید محسن دستور بعنوان رئیس سازمان دامپزشکی کشور و دکتر هادی فامیل قدکچی بعنوان سرپرست مؤسسه واکسن و سرم سازی رازی دیگر اعضاء انتصابی (با جایگاه حقوقی) این شورا خواهند بود.

 گفتنی است دکتر سید محمد آقامیری، دکتر رامین سلامتی، دکتر احمد رضا  تابع بردبار، دکتر سید مهدی قمصری، دکتر شمسعلی هادی زاده معلم دکتر مسعود عربشاهی، دکتر جمشید رزم یار، دکتر سبحانعلی علوی و دکتر ولی الله واعظی 9 عضو انتخابی شورای مرکزی دوره چهارم هستند که در انتخابات بهمن ماه سال گذشته توسط مجمع نمایندگان استانی حائز اکثریت آرا شدند.

عکس یادگاری اعضاء شورای مرکزی نظام دامپزشکی دوره سوم در آخرین جلسه / راست به چپ : دکتر عصاریان - دکتر ناصری - دکتر حیدری - دکتر طاهری - دکتر انصاری فرد - دکتر مطلبی - سرحدی - دکتر آقامیری - پویا راد - دکتر کیایی - دکتر مشکوة - دکتر هاشم زاده - دکتر خرازیان مقدم - دکتر شریفیان

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شاید یک دوست
|
-
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
0
0
عزیز دل برادر؛ دکتر زینلی صحیح است نه زینعلی!!!!
حکیم مهر
|
-
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
0
0
بیننده محترم / با سلام و تشکر از بازدید و دقت نظرتان / در سایتهای مختلف از جمله سایتهای رسمی وزارت بهداشت و از جمله صدر مقالاتی از ایشان نام خانوادگی به هر دو شکل زینلی و زینعلی درج شده و شکل غالب هم زینعلی بوده است. در هر دو شکل هم معنی بر آن مترتب است.
شايد يك دوست
|
-
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
0
0
عزيز دل برادر؛ از خود ايشان سؤال كن
شاید یک دوست
|
-
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
0
0
لینکهای زیر مربوط به مقالاتی است که نام آقای دکتر زینلی صحیح نوشته شده است:
http://sid.ir/fa/VEWSSID/J_pdf/57113870407.pdf
http://sid.ir/fa/VEWSSID/J_pdf/58813822706.pdf
dampezeshk bikar
|
-
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
0
0
Dige chera raigiri mikonan?yeho began aghaye vazir ...........khodeshun yekki az ....... ro entekhab konan dige
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
0
0
به عنوان یک دامپزشک، به شدت به عملکرد نمایندگان قبلی انتصابی در سازمان نظام انتقاد دارم. متاسفانه هیچکدام نه با وزرای مربوطه در راستای مشکلات دامپزشکان شاغل در زیر مجموعه های مرتبط رایزنی و انتقال پیام داشتند و نه با دامپزشکان ذیربط شاغل در وزارتخانه ها و سازمان هایی که ایشان نماینده آن بودند. حضور این گونه نمایندگان انتصابی که باری به هر جهت صرفا در جلسات شورای مرکزی حضور فیزیکی دارند، هیچ مشکلی را از دامپزشکان حل نخواهد کرد. مصرانه از ریاست محترم نظام دامپزشکی می خواهم که بیلان کاری ایشان را در دوره سوم به تفکیک هر نماینده ارایه دهند.
م
|
-
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
0
0
بنام خدا.بنظر بنده اگر قوانین و مقررات حاکم و رئیس باشند ...... در کل کار تاثیر دارند.ولی چنین نیست.شاید مناسب ترین فرد دکتر احمد تابع بردبار می بود اگر .....بود.ولی در حال حاظر هر کس لابی بهتری دارد برای همه بهتر است. ........شاید چیزی هم به دامپزشکی برسد.شاید...
با تشکر از بیننده محترم تذکر دهنده / حکیم مهر
|
-
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
0
0
اصلاح و پوزش : با عنایت به تذکر یکی از بینندگان محترم در خصوص نام خانوادگی یکی از اعضاء شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی ذیل این خبر و استعلام از آن عضو محترم، ضمن پوزش نام دکتر زینعلی به شکل صحیح آن دکتر زینلی اصلاح می‎گردد.
نظر شما
ادامه