کد خبر: ۶۶۹۹۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: شورای اسلامی شهر مشهد در دوازدهمین جلسه علنی خود به ساماندهی وضعیت خدمت مراکز دامپزشکی حیوانات در مشهد پرداخت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، در دوازدهمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که یکشنبه، ۱۶ آبان ماه، در تالار شهر مشهد برگزار شد، طرح نظریه کمیسیون مشترک در خصوص ساماندهی وضعیت خدمت مراکز دامپزشکی حیوانات خانگی تصویب شد که بر اساس آن شهرداری مشهد مکلف است به منظور ساماندهی وضعیت مراکز ارائه خدمات دامپزشکی به حیوانات خانگی در سطح شهر مشهد، حداکثر ظرف مدت ۲ ماه از لازم‌الاجرا شدن این مصوبه با همکاری سازمان دامپزشکی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به تدوین ضوابط و دستورالعمل‌های مورد نیاز در خصوص استقرار این مراکز اقدام و به منظور تصویب به شورای اسلامی شهر ارائه کند.

همچنین شهرداری باید نسبت به پیگیری اصلاح ضوابط استقرار مراکز ارائه خدمات دامپزشکی از کمیسیون ماده پنج اقدام کند.


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
1
4
این دامپزشکی سازمان نداره؟؟؟نظام نداره؟؟؟؟صاحب نداره؟؟؟؟
که شورای شهر بیاد سازماندهی کنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
1
5
چه مشکلی دارن، به شهرداری چه ارتباطی داره، شهرداری چرابخواد ساماندهی کنه و مصوبه داشته باشه. مگه کلنیک های پزشکی رو اونا ساماندهی میکنن. به نظرم کلنیک های دامپزشکی را بلانسبت همکاران با میادین دام و پرنده فروشی های داخل و حاشیه شهرها و کشتارگاهها و سگ های ولگرد اشتباه گرفتن. یعنی همه کاراشون و انجام دادن مونده تهش همین کار.
ناشناس
|
France
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
0
3
مگه کلینیک دامپزشکی، سیگار فروشی یا پرنده فروشی های لب جاده است که سازماندهی کنند؟
سازمان دامپزشکی کشور به عنوان معاونت یک وزارت خانه متولی صدور مجوز و بررسی شرایط برای کلینیک هاست و هیچ ربطی به شورای شهر و اصناف و هر دستگاه غیر علمی و نامرتبطی هم ندارد.
پیرا دامپزشک
|
United States of America
|
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
0
1
شهرداری به جای اینکه به وظیفه اصلی خودش و مبارزه با سگ و گربه ولگرد و موش و پاکسازی طبیعت و ... بپردازه وارد حیطه ای شده که در اون کوچکترین صلاحیتی نداره و اصولا جاش هم اونجا نیشت
نظر شما
ادامه