کد خبر: ۶۶۸۸۲

حکیم مهر: طی حکمی از طرف سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان مازندران «مهندس حامد ذاکریان» به عنوان سرپرست اداره برنامه و بودجه دامپزشکی استان مازندران منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان مازندران، «دکتر حمید رسولی زاده» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی مازندران طی حکمی «مهندس حامد ذاکریان» را به عنوان سرپرست اداره برنامه و بودجه دامپزشکی استان مازندران منصوب کرد.

آئین تکریم و معارفه مسئولیت اداره برنامه و بودجه روز یکشنبه 9 آبان ماه 1400 در جلسه شورای هماهنگی با حضور معاونین و مدیران ستادی به صورت حضوری در سالن جلسات و به صورت وبیناری با مدیران شهرستانی برگزار شد.

رسولی زاده در این حکم آورده :

جناب آقای مهندس حامد ذاکریان

نظر به سوابق، تجارب و تعهد جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره برنامه و بودجه اداره کل دامپزشکی استان مازندران منصوب می شوید امید است با اتکال به خداوند متعال در چارچوب وظایف مصوب، در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با بهره مندی از ظرفیت و توانمندی همکاران محترم و انجام سایر امور محوله در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

دکتر حمید رسولی زاده

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع کل دامپزشکی استان مازندران

دکتر رسولی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع و حجت الاسلام عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی مازندران علاوه براهدای لوح سپاس در مراسم به صورت حضوری در اداره برنامه و بودجه حاضر شده و از زحمات دکتر حسین بوژمهرانی در دوران تصدی این پست قدردانی کردند.

گفتنی است ذاکریان پیش از این کارشناس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات دامپزشکی مازندران بوده که مدتی قبل به عنوان مشاور جوان مدیر کل دامپزشکی مازندران منصوب شده بود.


نظر شما
ادامه